|
|
|
|---|---|
|
Grymt skönt ljud! M5 -00. Hittade den på M5Board. Finns mycket nyttigt och gott där om E39 M5. Länk //Schnitzer | |
|
klart grymt ljud. men det så lite farligt ut i slutet när han var tvungen att vika höger för bilen? Alpina Power! |
|
|
Frän bil men värdelöst filmat tyvärr. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Perran_: Ja, samt att filmen var i alldeles för liten upplösning. //Schnitzer |
|
|
Yes, dett är Black M5 bil. Han har även en Porsche Cayenne Gemballa GTR600 med 600 hk :) Länk oh lambo: Länk |
|
|
Schnitzer: Javisst hade varit roligare med en "bättre" film när det handlar om en sån ball bil. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| Den där hade Vortech kompressor den M5, tills motorn flög i bitar. | |
|
Gustav: Ojdå! Kan inte ha varit särskilt kul. Föresten, är inte den individual M5:an i Hellrot med i filmen som är från M Tour 2001 i Tyskland? Tycker att du kör om den i filmen. Kan dock ha fel. //Schnitzer |
|
|
Gustav: lite OT: har lambon dragkrok eller är det fel på mina ögon? Micke K. Länk |
|
|
Var såg du dragkroken?:) Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Jag trodde jag såg fel, men lambon hade drag!!! Finns en bild på den lite längre ner i den första länken. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
V12 LeMans |
Lambon med dragkrok , är holländsk reggad . tragiskt att se , på en från fabriken lättad jubileums-Diablo (Diablo SE30) , ;-) . crazy dutch . |
|
Coolt äntligen en praktisk Lambo;) Mvh Stephan |
|
|
Tänk om man såg den komma med husvagn efter!!! :-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.