|
|
|
|---|---|
Mr_Knight |
Va säger ni grabbar? Visst finns det igentligen inte en endaste anledning till att ni inte byggt detta garage till pärlan där hemma!? ;) Länk (tar lite tid att ladda, men värt det!) //Martin BMW -Äg den, Kör den, Njut den! |
| Verkade ju inte ha nån brist på stålars :) | |
Mr_Knight |
Ok.. det var ett fint garage.. -men detta är finare! Länk =) //Martin BMW -Äg den, Kör den, Njut den! |
Mr_Knight |
Länk //Martin BMW -Äg den, Kör den, Njut den! |
| Man e ju helt klart i fel bransch! | |
|
Tänkte bygga ett liknande men fick höjningarna på fordonsskatten så ja la ner det projektet =) /Johan |
|
|
Haha. Amerikanare! ....BIG BIG BIGGER!!!!! Det ÄR faktiskt viktigt med en STOR widescreen i garaget...det är det...faktiskt.. |
|
| Förbaskade paparazzis som varit in i mitt garage och fotat utan lov:)) | |
|
Hmm... Ett sånt skulle man bygga:=) Redan försökt övertala farsan med ett stort garage med bil lyft men han verkar inte gilla min idé :( Alpina Power! |
|
|
2 Porsche och en Merca, men ingen BMW! Mats |
|
|
Äsch, faller bort direkt, går ju inte ens tvätta bilen där ;) /Manray/ |
|
|
Killen som har garage nr två verkar ju dessutom använda garaget på riktig, hur många brukar plocka ur sin motor i sin ferrari hemma? |
|
|
Verkar lite omständligt och gjuta plattan efter att man smält upp väggarna! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Länk MVHN / Jacob |
|
|
Äh, det där är inga riktiga garage! Ett garage ska va skitit, dammigt, stökigt, trångt och jävligt. Blir mycket härligare då! :) De där garagen är ju finare än en vanlig hyreslägenhet... |
|
|
Njae, där tror jag jag måste vara lite emot, de e mycke trevligare med en rent fräsch garage än ett skitigt. Även om man gör smutsiga saker och svinar ner så är de trevligt att kunna städa rent. // Anders |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Jag tycker att detta garage ser mycket roligare ut, i alla fall innehållet. Länk Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
schyst garage...men dem är ju fräscha att man knapp vågar byta olja där inne...man kan ju spilla ;) Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.