|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
här har du lite alt. verkar vara riktigt prisvärd Länk 93:ans motor!!! ta reda på mer om bytet gjorts ordentligt.. Länk ingen styling o så men ser fräsch ut Länk dock automat ;( Länk ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
o så lite 323:or Länk Länk Länk ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
| tack för alla bra svar. många vettiga bilar på de där länkarna, nu gäller det bara att det blir sportlov så jag har möjligheten att åka om kika på lite bilar oxå :D | |
|
nämen, köp en E28 istället! Snyggare,komfortablare och definitivt mer bil för pengarna. E30 är hemska på motorvägen, varvar typ 3000 i 100 km/h. Det beror ju förstås på behov och smak, men jag har gett upp tanken på en E30, iaf på 320:n. Trög och törstig, men med skönt ljud när den väl vaknar. Satsa isåfall på 318is, om du hittar nån fräsch till rätt pris vill säga... :-) /Krille |
|
|
Tjo. jag har en 320ik -87. har den som busbil och jag plågar den duktigt. lite slö innan 3000 varv men sen händer det rätt mycket. gör stor skilnad om man e själv i bilen eller en två till. vist den dricker en liter milen blandad köring men man har ju inte bmw för att det kostar lite precis. men ska sannignen fram rastar man nog inte så många i rödljusen med en 320 men du får mycket kul bil för pengarna. gav 15000 för min för ett par år sen. var i toppskick.tantägd. och det är sant he he kolla länken vet jag lycka till med bilköpandet. mvh stefan Länk Länk |
|
|
sen ska du bara få fjälla till att vaxa den med. he he har pli på min. tror jag? Länk Länk |
|
|
Jag tycker du ska köpa en 325 eller en 318is eller en 318i. Jag förstår inte varför försäkringen är så himla viktig? Jag har bara haft trafik på alla mina bilar och då bor jag mitt i malmö. Visst har det hänt att jag har fått en ruta inslagen nån gång och även krockat ett par gånger men totallt sett så har jag tjänat tio dubbelt på att ha dem trafikförsäkrade. En bil som kostar 20-30000 är inte värd att helförsäkra i min värld! Funderar själv på att köpa en finare 325 och den kommer garanterat att vara trafikf. Mvh. Richard |
|
|
min 318i -88 varvar ca: 3100rpm vid 110km/h och jag upplever det inte så värst surrigt inne i bilen.... B-M-W |
|
parolof |
Om 20k är din budget, skulle jag som någon föreslagit titta mer på skicket på bilen du får för dom pengarna än om det är en 320 eller 325. Tänkt på att det kostar att laga saker som går fel, så skicket är viktigare tycker jag. |
|
Jo, det är ett dilemma för mig. Jag vet itne riktigt vad jag ska ha, o ena sidan vill jag ha en bil som jag inte behöver vara så rädd om och vågar testa gränserna lite granna med, å andra sidan vill jag kunna åka obehindrat fram och tillbaka till norrland utan att behöva skruva som en tok. Har ni ngt förslag på bil som ligger mitt emellan dessa krav så berätta gärna :D |
|
| E28 528 eller 520i. Klockrent. | |
|
Är det E28 så ska du såklart köpa en 525e! :) Länk Länk |
|
| den översta kan nog vara bra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.