|
|
|
|---|---|
|
Dax å byta kamaxel i e30:n men har inte pengar just nu att lägga på det.. Undrar därför om jag kan ta polarens axel från hans 325:a å slänga i min 320? Är dom lika eller funkar det inte alls? /mvh westergren | |
|
Det går bra. Jag vet inte hur mycket det skiljer kammarna åt angående duration och överlapp med mera, men om det ens skiljer något så är det marginellt. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| jag har då en från en 520 e28 i min e34 525 | |
svintoleffe |
Det kommer att bli skillnad, på bilen du kommer att få en bättre o varvvillagre bil med 325 kammen. Länk Min Bmw MVH Leffe |
|
svintoleffe > Varför då? Har för för mig att 320 kammen är något vassare än 325 varianten. /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Hur kan 320 kammen vara vassare? hela motorn e ju slöare än 325.. mena alltså antal hästar.. ? /mvh westergren |
|
|
För att en 325:a har en 2,5 liters motor och en 320 har en 2 liters motor kanske? ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
skulle man då få en vassare 325a om man stoppar i en 320 kam? hur mycket skiljer det i öppningstider på kammarna? /mvh makke makkaron |
|
|
Nä, jag hade fel: M20 2.5 / 2.0 med kat - 260 grader M20 2.0 / 2.3 utan kat - 252 grader /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Ok!! kan nån skriva det på svenska? /mvh makke makkaron |
|
|
Ta en kam från en 325 eller 320 med kat så får du den lite vassare 260 graders kammen. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
men har ju redan en 320 kam med kat.. eller? det e ju kat på ?falla bilar efter 88 väl? e det samma kam i 320 som i 325 alltså ? /mvh makke makkaron |
|
|
Ja, det är samma kammar om det tryggve skriver stämmer. Var inte frågan mer om du kunde ta 325 kammen din polare hade, då du inte hade råd att köpa ny kam? "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
jo det va det som tråden handlade om. Å svaret är väl att det går? Kommer väl ändå inte att bli nån större skillnad om jag har fattat allt rätt.. /mvh makke makkaron |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.