|
|
|
|---|---|
|
Denna cab är jag intresserad av, som jag förstått så har han försökt sälja den länge. Och sänkt priset några gånger. Någon som varit och kollat eller vet varför han inte får sålt...? länk: Länk Tack på förhand | |
| Har själv varit sugen på den men så inredningen på ett kort på blocket å de va inte min smak,inte så många andras heller(tror jag) | |
| Jag brukar gilla lite udda och ovanliga individual inredningar, sånt som sticker ut. Men den där gillar inte (ens) jag. Ful inredning, tror ganska många håller med. | |
|
Tycker den är skit läcker! /Johan Min bil: Länk |
|
| tycker att inredningen var helt ok till den färgen som bilen har. Är ju ett ganska bra pris i alla fall. Mycket utrustning och så. | |
| Mycket läcker inredning! | |
|
Inredningen går väl an, men vita mätartavlor...???!!?!? /// Gunnar E. |
|
|
vita mätartavlor till den inredningen? annars var den grymt snygg:=) Alpina Power! |
|
| Mkt snygg bil men inredningen var inte den snyggaste! | |
| Kanonfin - snyggaste exteriörfärgen! (Efter Violettsilver metallic...) Vackert med brunt till, föredrar dock "Zimt" (?). | |
|
Mycket fin bil, mycket ful inredning. Men till det priset så är det klart värt. Vansinnigt snygg färg på lacken. Inredningen går ju att byta även om det innebär jobb och pengar. ///M som i M52TUB25! |
|
| Gillar den skarpt...iof sig så gillar jag mkt udda tex...carbonsvart med röd/svart inredning eller svart med mörk brun inredning osv ;)) | |
| Går denna bil att köra på vintern? Håller den värmen, eller är det bara en sommarbil? | |
| Svar: Nja, ja och nej. (HT) | |
| Mein gott så gräsligt ful. Men för fan - köp och var glad :) | |
| Varför inte? Tämligen läcker färgkombination, och betydligen mer tidlös än många andra... kul med unikum också :) | |
|
Tycker den färgen är sk*tsnygg, inredningen oxå! |
|
| Det är ju helt vanliga mätartavlor. Det är bara bilden som är lite utfrätt ju! | |
|
Hur snygg som helst!! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Imola: Exakt min kommetar också, det blir den effekten när man fotar instrumenten med blixt, de är så ljusgråa som de ska vara ;) |
|
|
Samma bil? Länk /Björn Markholm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.