AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
635

E34 med luxorbeige

tänkte fråga er om smakråd.
vad tycker ni om färgen luxorbeige. vad jag vet så är den inte särskilt vanlig?
jag har en sådan färg på min e34 i alla fall, och funderar på att montera M-kjolpaket på den. tror ni det kan bli snyggt med grå kontrastlack på kjolarna? en sån som många mörka m5:or har?

färgen:
Länk
fl
46
flautando
530i 1988
Såklart en smakfråga. Tycker dock att din bil är förbannat snygg så som den är! Med den färgen så tror jag att man bör behålla den klassiska touchen på den. Har en likadan själv och jag tror inte det passar med kjolpaket. Förövrig går inte grått ihop med luxorbeige, återigen så klart en smakfråga...

Det är min åsikt.

/flautando

Visa användare
293
Hermander
325Ci Cab-2001
430xd Grand coupé 2016
Om det är din bil på bilden så är den riktigt snygg som den är, skulle inte montera en massa rostsamlande plastbitar på bilen.

Men som tidigare skrivits smaken är som stjärthalvorna delad.

/Fredrik
fjamsetramsa
Du kan väl ta av klisterlapparna på bakrutorna!!!
Har oxå luxorbeige! Tycker det är den snyggaste färgen som finns för en E34! :)
Synd att den är så ovanlig bara, skulle gärna byta upp mej till en luxorbeige 525a!
Vad är det för fälgar?

// DZL_PWR
Keep on keepin' on!
ja den första tanken är nog att grått och guldfärg inte passar, men jag tror det kan bli rätt läckert... får se hur det blir.
ett m-paket är ju heller inte det enklaste att hitta till humant pris.

fälgarna är någon storts ac schnitzer kopia som heter "RH-X", men de ingick inte när jag köpte bilen så vidare info om dem har jag inte. sitter M5 fälgar på den nu.

betalade för övrigt 20000:- för bilen, tusen kronor milen kan man säga eftersom den gått lika många mil, och då ingick ny vindruta, motorrenovering, stötdämpare.
rätt okej pris anser jag.
randrup
Hade behållt det beige, om du skall slänga på M-paket ha det i beige också.

randrup
förresten... ingen som har en bild på en e34 i nämnda färg utrustad med m-paket? vore en god gärnaing att visa mig den bilden i så fall. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.