|
|
|
|---|---|
Njuren |
Tragiskt det som hänt med SIBAs VD men de är lite mycke snack om hans BMW på aftonbladet?Nästan som man tror M3an e kidnappad... BMW - i nöd och lust? |
|
Ja, det är synd om VD:n. Sjukligt att folk kan göra såna saker. //Schnitzer |
|
ErikNilsson |
Det är ju bra gratisreklam för BMW och deras "lyxbil"! |
|
Tydligen hittade dom bilen med NYCKLARNA I..... Där hade någon lycklig biltjuv kunnat få sig en rolig biltur...en stund iaf... |
|
|
mosse: Ja, samt kanske blivit misstänkt i ett kidnappningsdrama. Då skulle han nog inte stjäla mer i sitt liv. //Schnitzer |
|
|
Tycker det låter som om reportern är sjukligt svartsjuk på bilen... Känns som en del reportrar idag är mer fokuserade på vad andra har än de själva och vinklar bort reportagen på fakta, upplever dessvärre detta tydligast på aftonbladet. :( Min känsla.... |
|
|
Nu kommer ju alla som inte riktigt vet skillnade mellan M3 och övriga 3 serien tro att även den "vanliga" 3 serien är en FET racingbil! ;) Tyckte det var smått otroligt när jag läste M3s prestanda i ett kidnapningsdrama i Aftonbladet... Vem FAAN bryr sig (i det sammanhanget)? Kändes som en BILSPORT annons sponsrad av BMW. Hmmm... - H U M A N R A G E - |
|
|
Aftonbladet är en arbetartidning o så fort en BMW är inblandad så tycker jag alltid att det blir en ton av lite "näsvishet" och "jantelagsaktig jargong". Gillar inte... Nåväl hoppas de finner honom snart. |
|
|
Scarface, Stavros: Håller med! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.