|
|
|
|---|---|
|
Hur tänker man? tänker man alls?! :-) Länk Mvh Abbe Dagboken: Länk | |
|
Abbe har du sett bildserien varför kvinnor lever längre än män? Annars kan jag maila den åt dig denna bild finns nämligen med i bild serien. |
|
|
Så sjukt :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
bayern münchen, nej! Maila den gärna! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
men vaddå han har ju två stöttor.... ;-) /Christofer |
|
|
Än är inte den sista idioten född! Vilken dåre. //Schnitzer |
|
| Du har den nu Abbe. | |
|
haha...jo,man undrar va han tänker me... Att man ens tror att dom där 2 plankorna skulle hjälpa..:) Hur ofta tänker man "måste fixa lite under bilen,tror ja lutar den mot en vägg å ställer 2 plankor som stöd,borde nog funka bra" |
|
|
BM eller Abbe: Jag tar gärna emot ett ex av bildserien... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Har ni inte hört att GUD hatar en FEGIS:) Modig är han! |
|
|
Ser också gärna bildserien... Maila mig på andreas@surfnet.fi |
|
|
Bayern München: tackar, riktigt kul den där:) En sak är säker, än är inte den sista idioten född...:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tack Bayern München, hade sett den men dock utan sista bilden.! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
tar gärna oxå imot den, ja kna lägga upp den pä nätet senare jajsen@hotmail.com mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Ingen som kan lägga upp en länk till den där serien? :_:_:_:_:_:_:_:_:_:_ 2*parkeringsskador 2*smitar :( (dock inge allvarligt) |
|
|
jo, om ja bara får den mailad till mej, komemr troligtvis upp senare idag/kväll mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Jag har bilderna hemma, om jaJsEn inte fått de innan jag kommer hem så skickar jag de. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
JaJsEn, du har mail! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Bodde i en liten by i Jämtland ett tag... Infödingarna där la upp sin volvo 140 på sidan varje gång dom skulle meka :) Såg livsfarligt ut.. dock la dom upp den helt inte som denna snubben... /Jimmy Länk |
|
|
tja här kommer länkarna här finns den. öppnas direkt i ett Internet explorerfönster Länk eller Länk för nerladdning. filen heter whywomenlivelongerthanmen2.ppt mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Han har ju lagt en sten bakom däcket iaf...)) FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.