|
|
|
|---|---|
|
Vore skoj natt veta hur omfattande skadorna är på dne här, ser ut som huven, fronten etc måste bytas, men om den strukturellt / chassiemässigt är intakt så kan man göra ett klipp. Sitter den dock inte väldigt lågt i rumpan? (OBS , JAG ska ej ge mig på detta!) Länk: Länk | |
|
Klipp? Tycker nästan 60000:- är alldeles för dyrt för en smälld gammal M3a. /Johan Min bil: Länk |
|
| Sant, men man kan nog räkna med att få ner det där med minst 10-15.000:- ;) | |
|
Ja då kan det ju börja bli intressant. Iaf om man kan fixa den själv. /Johan Min bil: Länk |
|
|
Ny huv, ny frpnt, kan man hitta på bilskrot, lackering....nua strålkastare...allt detta behöver inte gå på mer än 10.000:- |
|
| hmm. ser ut att vara estorilblå.. fanns väl inte på -95 286hp?? kanske inte första gången den råkat ut för nåt.. jag skulle nog passa mej.. | |
| Tänkte jag inte på...men som sagt..JAG är inte intressead, tänkte att någon annan kanske var det! | |
|
Är så svårt att beräkna kostnaden för att rep en krokad bil. Tillkommer nästan alltid mer än man tror. /Johan Min bil: Länk |
|
|
Lite riktning, lite skador kylare, front, lite ditt och datt. 100,000:- om man har otur. Hur är sedan resten? Kass vanos? Etc. Glöm det. M3/// Mullret |
|
|
Är det inte svårt att bli av med den när den är smälld och lagad?? isåfall blir det ju ännu ett M-lik!! Alpina Power! |
|
|
"Finns snart hos en bilskoijare nära dig":) "Fin M3 med service historik, 1 ägre, tjej i Tyskland.":) *Ironi* |
|
| Tyvärr är det inte ömöjligt att "ärlige Harry" fixar den med lite gummisnoddar & plastic padding, så blir den som NY!! ;) | |
|
Alpina B6 2.8: Så du menar att bilar som krocklagats är lik. Är du inte hård i ditt omdömme här? Personligen tycker jag det verkar vara ett utmärkt objekt att bygga racerbil av. Kan bli mycket bil för relativt lite pengar. /G |
|
|
gasa Oki lite hård är jag väl... kör själv en 320 som ser ut som ett lik men... det snackas mycket om M-bilar som inte är si lr så är lik.. jag kan tänkas köpa/köra en "använd" M-bil men då ska det var som du säger racerbil. (och pris efter det också) som en kompis säger att jag är entusiast och han är fantast:P det som diskuteras här är att det bli lätt 100k innan denna bil är iordningsgjord och då kanske det inte är nån bra affär... Alpina Power! |
|
fjamsetramsa |
Skrota då alla bilar som krockat...så löjligt snack..dom flesta som har en BMW tycks tro dom kör omkring i en oersättlig guldtunna |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.