|
|
|
|---|---|
|
Denna sida fungerar inte mer. Länk Finns det någon annan som man kan söka information på bilen genom att ange chassinummer? | |
|
Sidan funkar för mig. Iofs matade jag bara in det chassinummer som anges som exempel på sidan. Har inte mitt eget till hands just nu. Servern kanske var nere tillfälligt pga underhåll eller fel. ///M som i M52TUB25! |
|
|
Dom spärrar tydligen IP-adresser lite som dom vill på den där sidan. Fungerade inte från min Telia ADSL ett tag förut, men däremot från jobbet. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Fungerar med mitt chassinummer i alla fall! Du skall bara använda de sista åtta bokstäverna/siffrorna. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Fungerar inte hos mig. Kan jag maila ett nummer till någon som mailar tillbaka alla uppgifter till mig? |
|
|
Lägg ut chassinumret i tråden i stället! Är ju knappast några hemligheter, eftersom man får upp det vid en sökning via regnr. på VV hemsida. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Så sant! DK33372 |
|
|
Här är svaret: Chassis number DK33372 Vehicle code GF41 Series E38 Model 735i Body type saloon Catalog model ECE Production date 1996 / 12 Engine M62 Transmission Automatic Steering Left Catalyzer YES Additional Information for Vehicle code GF41 Production FROM : 1996/03/01 TO : 1997/08/31 Engine M62 Engine Oil 7.50 Liter Transmission Automatic Transmission Model A5S 440Z Transmission Oil 9.70 Liter Rear Axle Oil 1.20 Liter Coolant(w/o Air Conditioner) 12.50 Liter Coolant(with Air Conditioner) 12.50 Liter Brake fluid 1.00 Liter Remarks : Automatic transmission: lifetime oil filing Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Tackar! | |
|
Fungerade fint hos mig med! //Schnitzer |
|
|
Den fungerar inte för mig heller. Här finns dock en annan: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erikw: Hade inte sett den länken förut! Tack! //Schnitzer |
|
|
funkar fint hos mig MVH Johan K |
|
|
Funkar finfint här med. #Man and machine the evil of a dream# |
|
|
Hehe...6.5 liter öl i min motor... :) Schysst länk Erikw! |
|
|
Den fungerar inte för mig, Däremot på jobbet om jag väljer Japanska inte annars!;) Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Hur lyckades du komma på att du skulle välja japanska för att den skulle fungera? :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten; När jag tog bort lite av länken "Ville inte ge upp sidan utan att testa möjligheterna" så jag hamnade här Länk går det att välja Engelska och Japanska så då var det bara att testa;) Tyvärr är inte min dator anpassad till Japanska så all information översetts inte. Mvh Stephan |
|
| båda sidorna funkade.tackar!puh,och det var en 97a. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.