|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Det är bara att kopiera adressen från annosen direkt från adressfältet (Ctrl+C) när du befinner dig på annonssidan. Därefter klistra in länken (Ctrl+V) i svars-rutan här i tråden. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Ok! Tack för att du tar dig tid! Här kommer den förhoppningsvis:-)! Länk |
|
|
Där har vi den ja. Den ser fin ut på bilden! Tyvärr är det svårt med de bilarna. Det är efterfrågan och tillgång som styr... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Ja, det är väl så. Det gäller att hitta en köpare som blir kär i den, som jag blev... Tänkte låta den ligga kvar så länge och vara beredd på att låta dem pruta... Men jag kan ju inte gå ner hur mycket som helst. |
|
|
Nej, det handlar ju om hur bråttom du har att bli av med den också. Men räkna inte med att den är lätt att sälja till det priset. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Tyvärr verkar det vara så att E34 är iskall på marknaden, till skillnad från t.ex. E36 (även om den börjar svalna?), vilket för mig är totalt obegripligt då jag anser E36 vara en smäckig wannabe-BMW som folk stylar till fördärv o tar ut dubbla priset för ;) Nej, E34är en bra bil, men den har sin "sjukor" och det är väl dessa som folk känner till. Bilen ser klart fin ut på bild, men det säger väl inte hela sanningen. Tycker ej heller att 27k är för mycket (25k prutat o klart kanske) för bilen, om den är "felfri". Lycka till med försäljningen iaf ;) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Patrik! Kul att höra vad du tycker! Ja, det är ju det jag har märkt, det är iskallt! Är bmw-köpare alltid bmw-köpare? Jag menar, de som köper såna här bilar är det folk som har stenhård koll i allmänhet på priser, modeller och vanliga åkommor? Mvh Erik |
|
|
Patrik_N: Haha, nu är du ute på djupt vatten. :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Hoppsan! Det där lät fel hör jag nu... Bilen är absolut inget vrak tvärtom!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är bara det att jag känner att jag kanske kan för lite för att kunna sälja bilen. Det har ringt en del folk som så klart säger att de ska återkomma. Men ingen jävel återkommer. Det var det jag menade med att jag kanske måste kunna mer detaljer. Mvh Erik |
|
|
men jag tror också att det kommer bli svårt att sälja den till det priset.....jag har följt eran diskution nu ett tag... och jag menar inte att det är någe fel på den...utan jag tycker att det är en fin kärra....men jag tycker att det känns som om den kommer bli svår såld ... ///325/// |
|
|
inom bmw kan man märka vissa bilar med lacker och så vidare står högre i pris än de andra....vad jag tror de lacker som står lite högre i värde är AVusblå,DAytonaviolett,estorilblå....folk dras mer och mer till vad det är för färg i lacken också..men också hur de är i lacken...och din ser väldigt bra ut i lacken faktiskt! :) ///325/// |
|
|
Ja, du har rätt! Den ser väldigt fin ut i lacken. Det tyckte även en oseriös köpare som var här och tittade på den. Blir så sur på folk som kommer och tar upp ens tid och så har de inga pengar!!! Har smsat och erbjudit honom att han får ta den NU för 23, men inget svar. Och då var han ändå beredd att skriva handpenning häromdan. Det verkar som att folk inte har pengar. När det gäller bilar i 8000-10000 kronorsklassen då minsann. Hade en polare som sålde sin sunkiga Toyota corolla 91 för 8000. Det ringde 50 stycken varav alla sa att de skulle ha den!!! Nåja, jag ska inte tjata mer i detta ämne, jag antar att det tråkar ut er. Tack för en trevlig å givande diskussion!!! Vänligen Erik |
|
| Inget, eller ja nästan inget, när det gäller BMW tråkar ut oss tokar:-) lycka till med försäljningen! Trägen vinner heter det ju:P | |
|
I november köpte jag min 520i -94 med M50 VANOS-motor för 26500, begärt 28500, av en mindre handlare i Stockholm. Den hade då 24660 mil på mätaren och full servicebok. Dåliga sommardäck men bra friktionsdäck, alla på plåtfälg tyvärr. Importerad 1997 och sedan dess servad hos Blomströms på Lidingö. Röd, knappast någon rost, varken tanklockslucka eller kanten på bakluckan tex. Inte heller i nederkant av dörrarna. Dock en liten buckla i vänster framdörr men inte hål igenom lacken vad jag kan bedöma. Inget rassel från motorn och inga 2:or hos bilprovningen de senaste tre åren. Däremot är det nog en del grejer på gång som bromsskivor och bussningar, spindelleder. Ett mer attraktivt pris tycker jag även om en 520 naturligtvis är en standardbil i sammanhanget. Anders |
|
|
Om man inte kan få ut mer pengar ur en 530 e34, så borde min 520 e34 -90 var kall som flytande kväve?? Köpte den för 26'kr i höstas, det verkar ju vara rena ockerpriset! Var inte så insatt i priserna då dock (inte nu heller), men jag hade sett rishögar för nut 20' så jag tyckte det verkade rimligt. Min bil: Länk Helt rostfri, inredningen är som ny förutom att skivan till klädseln på bakdörren gått av(?)! Men det skall åtgärdas, pedant som man är. |
|
|
ErikR! Hmm, intressant tråd jag fått igång! Tycker din ser väldigt fin ut. Svårt det här med priser. Tror det handlar om att hitta rätt köpare helt enkelt. Tänker se till att de som ska provköra den verkligen menar allvar och har pengar. Hur man nu ska kunna gardera sig mot det...:-) Annars är det bara att behålla och njuta istället för att tänka... /flautando |
|
|
Jo...Njuta var det ja... 130 kusar som inte vaknar förens vid 4000rpm. Inte ofta jag får chansen att njuta kan jag säga ;) Skulle vilja sälja den här till våren och köpa en med vanos! Eller nån annan bil för den delen! Skulle iaf vilja ha mer hästar, har kört pappas V70 med 200hkr den här vecka, BMWn kändes slö måste jag säga. |
|
|
Ja, 520 är en i mina ögon lite för tråkig bil för att vara bmw. Man behöver lite mer hästkrafter. För min del börjar det inte hända grejer förrän jag kommer över 3000 varv. Har hört att det är så övergående för BMW, men jag kanske har fått det om bakfotet. /flautando |
|
|
Jag har hört att man ska över 4000 =) Men jag är inte så insatt, tyvärr. Har studier att sköta, har inte tid att plugga BMW :/ |
|
|
Haha, ja jag borde också låta det här vara och plugga! Du verkar vara en sund man! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.