|
|
|
|---|---|
| hallo är de någon som vet någe om m3 som är till salu här på autopower den som kostar 83000 från falköping ? den är tydligen om lackad på ena sidan är de nån som vet nå om den tacksam för snabba svar MVH Micke | |
| det är den gula m3án ! | |
|
lite OT..men hur kommer de sej att du valt ditt nick? /crille the sky is the limit! |
|
parolof |
ring bilregistret och kolla med förra ägaren (om det finns någon i Sverige), du har ju regnummer i annonsen |
|
har köpt den nu ! för att ja jobbar där på atlas crille kom inte på någe annat nick hehe dålig fantasi kanske |
|
|
Snabba puckar, Bilen måste ha varit kallas om du bara slog till sådär rakt upp och ner? Hoppas du blir nöjd... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Gick lite fort där, ska givetvis stå "kalas" och inget annat. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Ut och rejsa som fan sen och låt inte bilen stå och ruttna bort! Hällre rejser än puttsbög. :-) Nöjd med första turerna? /Öberg |
|
| tjena jo rå den va riktigt fin gick mycket bra åkte halvägs till örebro i dag men sen så vart de snö som bara fan så de gick inte att köra mer så en polare fick hämta mig på sin lastbil hehe har ju bara sommar puckar på hehe dum dristigt kanske men va fan ville ju köra | |
|
Okej, Låter bra! Men snälla du använd Länk . /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Gött! Ös på! | |
|
atlas copco: då är vi arbetspolare! ;) lycka till me bilen! /crille the sky is the limit! |
|
|
Fan va nice :) Bara att gratulera till en fin bil ! En vacker dag, eller om det regnar så ska jag med ha en ! hoppas till sommaren ! :D |
|
|
Jasså du crille du är en Atlas kille med hehe.... vart jobbar du då ? själv så är ja örebroare =0) MVH Micke |
|
|
jobbar i tierp..."där vi gör sakerna" ;) godsmottagare e ja...du kör maskin då eller? /crille the sky is the limit! |
|
|
Japp stämmer bra de jobbar på maskin verkstan som Cnc-operatör. vi gör borrmaskinerna som sitter på gruv maskinerna, är på jobbet nu faktiskt hehe MVH micke |
|
|
åfan..då får du jobba lugnt å häng me på studieresa till tierpsverken om du får möjlighet! /crille the sky is the limit! |
|
| jaje men..de vore intresant å se MVH Micke | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.