|
|
|
|---|---|
|
Såg inlägg om Janne som hade problem med multiratt. Har oxå ett problem. Ibland så fungerar inte "låsningen" av hastighet. Mycket underligt eftersom den kan fungera dagen efter. Kan man kolla knapparna på något sätt, kan man smörja dem eller ngt...? Ngn som vet? T | |
|
Hej ! Hittade inget gammalt om knapp-problem i Mutlirattar, så jag fortsätter på denna som är närmast mitt problem. Har problem med att ena kanalväljarknappen inte "tar" måste trycka mer än brukligt och flera gånger för att något ska hända... Så frågan är, kan man ta loss knapparna på något enkelt sätt för att kunna fixa dom ? Hälsningar! /Jake |
|
| kolla på bmwtips.com, de har en fin länk om hur man tar loss ratten och knapparna tror jag var med där också, jag har någon gång sett kompletta vä och höger knappsatser till salu men jag kommer inte ihåg var, dock bör det ju betyda att det går att byta dem åtminstone, hör med bmw? | |
|
Tack Heli! Kollade in BMWtips.com och det ser ut som att man måste byta hela knappsatsen. Ska fundera på om man kan fixa det enklare... Tack för tipset! Hälsningar! /Jake |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.