|
|
|
|---|---|
blitz |
Hej någon som har kört eller haft en sån Priset va litte för hög för att va en 85 eller komm med mer info vad ni tror om dena |
|
Länk? Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
blitz |
Fiins på bmw säljes vet ej hur man kopierar länk |
| Länk | |
Agge |
Blitz: Dags för ny vinterbil? :) Köp en evo 2 istället, den är ju 10 ggr roligare. Mvh //Agge |
|
blitz se dock att det stod BVSA:) alla bilar går inte för utsatt pris. Alpina Power! |
|
djspirit |
bilen såldes i skåne novmber -03 för 27000kr jag kan allt om den bilen det är bara att fråga |
|
djspirit: är den aktuella bilen resterna efter en importerad hartge som ej lyckades registreras in...? kommer ihåg en sån hartge från annonser för 1-2 år sen...? eller vad har denna bil för historik? skick? /Jonas |
|
djspirit |
det stämmer bilen ombyggd med alla delar från hartgen,skick? ja du när jag sålde den var lacken ca4 månader gammal och all ev ytrost lagad och i bra skick(det finns skavanker men inte många) men jag vet att minst en sida har blivet om lackad efter detta så dagens skick vågar jag inte uttala mig om men det var dock en j***igt rolig och pigg bil när jag hade den BMW: HOPEFULLY NO TURBO SHIT JUST REAL POWER |
blitz |
djspirit vad vet du mer om dena bil skulle vara taksam för info |
djspirit |
vad vill du veta? just ask BMW: HOPEFULLY NO TURBO SHIT JUST REAL POWER |
KG Sönju |
Det var ingen 2,7liters motor i när jag sålde den! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.