AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
424

Kul med 540

Ma
302
Mats E
X1 Xdrive 23d -10
Kia EV6+ AWD -22
Alpina B3 3,3 touring -02
Jaha, då var man ägare av en 540ia Touring. Har nyss kommit hem till Frösön med den efter att ha inhandlat den i Hufvudstaden igår. De här på forumet som rekommenderat mig att köpa en har onekligen rätt. En helt underbar bil. Ska bli kul när det blir lite bättre väglag så inte ASC-lampan blinkar så ofta.

Mats E
BMWCS 3050

Hej
Grattis till bilköpet
mvh
snyffffffft jag vill också ha en 540 touring men har inte råd :-(( tänk om den stod i samma prisklass som 525touring

Anders
r8
42
r85
540 i 95
jaaa tänk om man fick en gratis??
Ja det vore det bästa*ler*

Anders
Ma
302
Mats E
X1 Xdrive 23d -10
Kia EV6+ AWD -22
Det finns en för 99kkr i Lidköping, det är väl nästan gratis, bara 346 kr/hk ;-).

Mats E
BMWCS 3050

mikael noren
är en 540 touring för 100 000 kr skit
eller kan man få tag i en hyffsad för dom pengarna
såg en på annons för ca en mån sen för 80000kr
imp men frågan är ju vad dom har gått då??

LIDER AV KRONISK FARTBLINDHET
mikael noren
förlåt glömde

GRATTIS TILL BILEN HOPPAS DU BLIR NÖJD

LIDER AV KRONISK FARTBLINDHET
Ma
302
Mats E
X1 Xdrive 23d -10
Kia EV6+ AWD -22
Det verkar som det är lite trögt för 540 T säljarna just nu (utom manuella bilar), om det sen beror på att bilarna är dåliga eller någor annat låter jag vara osagt. Har hållit ögonen på flera bilar medan jag väntade på att få min ix såld och flera privata har hamnat hos handlare efter en tid och står kvar där än. Min är i alla fall fullt OK men har några mindre skönhetsfel, bl.a. i form av repor på stötfångaren. Dessutom är det något som känns lite skumt i framvagnen, kan vara en dålig länkarm. Annars verkar allt fungera och den går som själva...

Mats E
BMWCS 3050

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.