|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej En av få E38:or med M-sportpaket i Imolaröd till salu. Endast 16 900 Euro. Någon som är sugen? Länk Mvh Scheckheft |
| M-paketet gör verkligen mycket!! Saknar min gamla ibland!! | |
|
Den var väldigt snygg! Speciellt i Imolaröd. //Schnitzer |
|
V12 LeMans |
Ja , men "no money no funny" . (den hade gärna fått vara 6 vxl manuell , hehe ) |
| Riktigt läcker, men frågan är om man vågat visa sig i en knallröd E38 till vardags ;) | |
randrup |
Helt ok! Fast jag hade inte köpt röd, har visseligen aldrig sett det i verkligheten. Charmen ligger i att färgen är ovanlig. /randrup |
|
Skulle gärna köra runt i en sådan bil. Mkt snygg |
|
|
Vad menar dom egentligen med M-sportpaket? Jag brukar föra tankarna mot utsidan av bilen men på den där är det ju bara interiören som är M-utrustad. Visserligen så finns det vad jag vet inget yttre paket till E38 från M-avdelningen så det där är kanske max vad dom kan erbjuda? Fälgarna är ju orginal 18" som visserligen satt på M5 E34 1995 fast i lackad alu. Men jag tycker ändå att det är överdrivet att kalla det för M-sportpaket. --- E32 går brett på vintern! Länk |
|
| Jimpa: Det är M-parallell eker fälgar, shadowline (lackade & svarta lister), samt lackat hela vägen ner i stället för grå plast... Gör MYCKET skillnad. Bilen ser främst modärnare, och kanske lite "sportigare" ut!. | |
Scheckheft |
M- sportpaketet innehöll följande från fabriken: * M- sportchassi * Kofångare/sidotrösklar lackerade i bilens färg * Vita blinker fram och bak * M-parallell fälgar * Sportstolar i alcantara/nappaläder svart/antracit (endast Nappaskinn efter önskemål) * Innertak antracit * M- multifunktionsratt * Träinredning björk antracit/750i valnötsträ med inlägg eller björk antracit * Shadow-Line (högglänsande efter önskemål) * Ej i kombination med Highline * Ej i kombination med Fondorientierte Ausstattung (446) Mvh Scheckheft |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.