|
|
|
|---|---|
fjamsetramsa |
Sådana som man skruvar på dom befintliga..har kollat mekonomen mm men inte hittat.. |
|
Läs detta: Länk (=köp original alltså!) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
fjamsetramsa |
Ok tack då blir de besök på BMW imorgon... |
|
Jag har gjort en annan variant, svetsade på en stump i Rostfritt, blir inte lika blank som krom, men inte lika "tattig" heller... man måste dock ha tillgång till TIG svets. sista bilden bäst. Länk |
|
|
Biltema 160 spänn. Haha. ;) //Fredda |
|
| BMW orginal till E34 kostar ca 260:- paret. Har inte sett dessa på men ska själv köpa när det blir varmare ute. | |
|
Limpur, Det är olika format på i stort sett alla utblås bak på E34, trodde inte det men det är faktiskt en markant skillnad mellan 525 och 540 t ex.. Kromade ändrör BMW-original till 525 ser lite tama ut, lite för små skulle jag säga, satsa på annat fabrikat eller större modell och svets :) Tilläggas bör att det var ett h*lv*te att få på dem ;) |
|
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
fjamsetramsa |
Orginal va snyggt..stämmer det 260 för ett par?? |
|
Va på Bmw Mölndal idag och köpte till min cabbe, 280:- Styck fick jag betala. Enkelt att montera. Länk |
|
| Jag var in på Aros Auto i Västerås. Dom skulle har ca 260:- för ett par, inte styck. Om det skiljer på 525/540 blås kanske man kan beställa ett par till 540 för å få fetare pipor. Pinsamt när en AUDI 1,8T har fetare pipor än en själv. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.