|
|
|
|---|---|
|
Hej alla. Ska troligen iväg med en bekant imorgon och titta på en 535ia -89 sv-såld, knappt 12 000 mil "fullutrustad" sånär som på skinn och elstolar tydligen mkt välskött och all dokumentation och bespapper finns. "överkommet" pris är tydligen 30 000 kr. Verkar detta någorlunda ok, vad säger ni? | |
|
Väldigt mycket för en 535 från 89, å andra sidan ett extremt lågt miltal verkligen. /Simon |
|
|
Ja, för dom pengarna ska den verkligen vara i fint skick... Var kräsen för det finns gott om e34 535 till salu, man behöver inte köpa ett lik. Vad det beträffar bilen vill jag bara säga att jag tycker det e en underbar vagn att köra, bra väghållning och ett bra och kraftfullt vrid genom hela registert... Sjöberg |
|
|
Stämmer milen och säljaren kan verifiera det+att bilen i övrigt är så fin som miltalet kan få en att tro, så är det bara att slå till...Jag menar 12000mil på en -89?...Unikt(snudd på iaf). Mvh Janne. |
|
|
Om du får den för 20.000 köp den annars inte. köpte en 525i-88 13500.mil för 13.000 ny servad, nybesiktigad. Blanktpapper!!!!!!!!! katana |
|
|
Katana>>>Oj,då gjorde du nog Sveriges bästa affär. Du får nog ursäkta mig, men det där med 13500mil och 13000 spänn tror jag nu inte så mycket på..Överbevisa mig gärna :) Mvh Janne. |
|
|
30 000:- Är ett bra pris för en så unik bil! Köp den och vårda den väl, så kommer den att behålla sitt värde! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
735 |
Tycker priset verkar bra för bilen om den är ärlig vad gäller mil osv, vilket den torde vara om besiktiningspapper finns sen bilen började brukas... Har lite svårt för folk som tycker att det är dyrt för en bil som denna. Om den har har gått så pass kort och är välutrustad så behövs inte en lika stor reservdelsbudget. Fattar inte varför folk gnäller om att man skulle kunna hitta en liknande med 10´mil mer på mätarn för 5´mindre, när ett stötdämparbyte kostar 10 papp runt om. Katana: ironin är inte död än... var bilen gubbkörd med en ägare oxå;-) |
|
Jag åkte inte med min bekant, hade inte tid. Men han köpte bilen för 28. Verkade rätt ok det lilla jag hunnit se av den. Har dock inte kontrollerat om "all" dokumentation verkligen fanns. Han verkar nöjd iallafall, det e ju huvudsaken. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.