|
|
|
|---|---|
| Vad kostar en 520-96 med nya karossen ? | |
|
Har sett ett par stycken runt 110' 120' både svenska & import, jag föreslår att du hoppar upp iallafall ett steg till minst 523 skiljer inte mer än 5' - 10' i pris. Du kan säker hitta 520 hos en del BMWhandlare för en 150'... men det är sagor det! |
|
| Jag hittade en rejält billig på bytbil: 89.000, dock drygt 24' mil. Fördelen är att den knappast är skruvad :-). Dessutom med 1 års europlusgaranti. UCARS Exclusive, Eslöv annonserar om en som gått nästan 17' mil för 140'. Dream on... | |
|
Jag köpte min 520 för snart ett år sedan för 135000:- den är välutrustad och i bra skick, importerad ett år innan jag köpte den. Jag var egentligen på jakt efter en 523 men tillfället gjorde att det blev en 520, det skiljer ju bara 20 hk på 520 och 523. jag är väldigt nöjd med min så här långt, framförallt bensinförbrukningen som ligger på ca: 0,8 liter/mil CHS |
|
|
Köpte min 520-97:a förra året för 140000 kr och då hade den åkt 9000 mil och svensksåld! Tyckte att priset var bra för en svensksåld bmw o den va i väldigt bra skick. Håller med christer att den drar lite, men att den samtidigt inte skiljer så mkt från en 523:a när det gäller accel o fart resurser. mvh Abbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.