|
|
|
|---|---|
|
Letar cab såhär på vårkanten och hittade en som´jag fann helt ok enligt bild och text.. Länk Men!!! Efter närmare titt på VV´s hemsida så fick ja denna info: Regnr: WDE477 Färg: LILA Fabrikat: BMW 325I Årsmodell: 1994 Fordonsslag: PB Chassinummer: WBABJ51020JC48861 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2004-07-14) Antal ägare: 0 Datum för första reg.: 2004-07-14 Producentansvarig: - I trafik första gång: - Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: - Direktimport: Ja Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 141 Antal passagerare: 3 Max släpvagnsvikt: 1400 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1560 Max lastvikt: 270 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 215/45R17 Kaross: Öppet Direktimport är de ju självklart, visst de stör inte mig, har haft direktimporterad bil innan men dock att den varit avställd sen sommaren 2004 och inte varit i trafik i sverige sen den kom hit.. de låter ju helskumt.. Nån som vet ngt om denna bil eller har en bra kommentar var snäll och skriv en rad eller två :).. Tacksam för svar /Mert | |
|
Hej, jag vet bara att den har stått ganska länge den bilen. MVH |
|
|
den har ju stått sen den kom till sverige.. de ja tycker e så konstigt.. rullat 0 mil i sverige på snart 1 år.. |
|
|
Vet inte om priset är för högt för din smak. Men det är ju närmre till Norrköping än till Bjuv om denna Länk vore intressant att titta närmare på. 5000 mil mindre, dock i runda slängar 40000:- dyrare. Verkar dock vara i mycket fint skick. Också importerad (1997) men säljs av en BMW-handlare som är mycket bra att ha att göra med när det gäller begagnat (tex åtgärda saker som eventuellt krånglar). Kneippbadens Bil är måna om att det de säljer är schysst. De fixade kostanadsfritt det som "inte stod rätt till" när jag köpte min senaste bil där. I mitt fall fixade de ett antal saker utan knussel och bjöd dessutom på lånebil under tiden. Jag har stort förtroende för dem och kommer alltid att lämna in bilen där trots att jag bor 5 mil söderut och det finns en autoriserad verkstad (som också är bra) i min stad. ///M som i M52TUB25! |
|
| försöker hitta en e36 cab under 90strecket om de går.. =) | |
|
Hejsan är det inte en bilfirma som säljer den .. då är det kanske inte så konstigt att den är avställd eller är jag helt ute och cyklar Bimmer |
|
|
nej de är sant..men dom har ju haft den i sin ägo sedan juli 04, dvs 7-8 månader..den e ju inte såld än heller konstigt nog.. ingen som vart o kollat på den här kanske? |
|
|
Ja men jag tror säkert att om den kommit tidigare så tror jag att den säkert blivit såld ser ju att den kom i juli då är ju säsongen inte så lång för den som köper den .. så om den komit in tidigare så kanske den varit såld nu... har nog med säsongen att göra Bimmer |
|
| Det ser ut som nåt blålila skinn, kanske inte det mest lättsålda heller | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.