|
|
|
|---|---|
|
nån som vet vad bmw original blinkers runtom kostar?? även lysena bak då.. köpte kopior som hade värdelös passform,, så frustrationen är stor nu............. Johanna | |
|
Framblinkers kostar 375kr styck Sidoblinkers 179kr styck Bakljusena kostar ca 1100kr styck. Dessa priser gällde 2003 på BMW i Malmö när jag bytte mina gula. Rekomenderar verkligen originalprylarna, passformen är 100%!! Är du medlem i BMW CS ger detta hos vissa återförsäljare 10% på reservdelar "över disk". mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 "Öl byggde denna vackra bil" :-) |
|
|
Med viss resevation att detta gäller för min E36, du har tydligen E46. Är osäker på hur mycket priserna skiljer sig där...ring närmsta ÅF o kolla!! mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 "Öl byggde denna vackra bil" :-) |
|
|
skärm 175:-st fram 380:-st bak 1365:-st kan ha ändrats lite =) bmw orginal d v s |
|
|
Komplett sats fram+framskärmar: ca 950 kr Komplett sats bak: ca 2400 kr Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| stämmer, finns kompletteringssatser att köpa =) blir ju billigare | |
| kolla begagnat också, till exempel wendtan säljer sina bakljus... Länk | |
|
Skärmsblinkers lösa kostar 240 kr om jag inte missminner mig. Johans priser stämmer väl överens med vad jag sett i tillbehörs katalogen. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.