|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Andersson_CSI: Ja, att 1 GB är gratis är ruskigt bra. Blir nog snart att gå ifrån Hotmail. Blev ruskigt nöjd! Det stod i brevet som jag fick att Gmail är annorlunda från andra e-poster, men det måste väl fungera lika bra om inte bättre än Hotmail? //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Ja exakt vilken info vill du ha på min bil, kan bistå med allt. |
|
|
bayerischemotor: Nu vet jag inte exakt, men några saker som jag tycker är viktigt är: - I vilket land bilen är såld från början - Uttagsmånad - Kulör -Inredning -Vad bilen har för fälgar? -Om något är utbytt som man tycker är lämpligt att nämna -Egna saker som man kommer på som kan vara intressant -Egen fri text som kan vara hur lång som helst (om det skulle vara så att du skulle vilja ändra på något så är det bara att du säger åt mig så gör jag det, det är inga som helst problem) Chassinummer tycker jag inte att man bör lämna ut och inte heller registreringsnummer. Vill inte att något sånt ska stå på sidan, ifall det skulle bli problem. En del tycker ju inte om att se sin bils registreringsnummer på internet. Men annars som sagt, fri text vad du själv vill ska vara med. Jag tänkte lägga upp det så att uttagsdatumet kommer först osv. Vore kul om det kunde stå ett namn också, och gärna e-post adress, men ingen adress var man bor etc (av säkerhetsskäl). //Schnitzer |
|
|
Uttagsår/uttagsmånad menar jag. I den egna texten så kan man t.ex. nämna hur långt bilen har gått när man köpte den osv., samt utrustning som man tycker kan vara bra att nämna. //Schnitzer |
|
|
Många bilder också! :) //Schnitzer |
|
|
Den Tannengröna med chassinummer GJ19841 har jag sett i Stockholm ett antal gånger, Tyvärr inga bilder, Den är dessutom utrustad med personlig regskylt M Sport! Ägaren är säkerligen en äkta entusiast och är avställd just nu. Schnitzer; Du har inte lust att maila mig utrustningslistorna på GJ21094 och GJ19841, Dom vore intressant att få se. Mvh Stephan |
|
|
Det va en rik herre i Kungsbacka/Särö som var första ägaren till RTC. Den är speciell och häftig. Han och en kompis hade båda Kellener rör och trim så de lät helt ofattbart grymt vid gaspådrag. Sedan bytte han denna och köpte en SL55 AMG med - ALLT den med. Nicke |
|
|
Stephan735i: Självklart! Inga problem. Du borde ha dem nu! Säg till om du inte skulle ha fått dem. //Schnitzer |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Den vita är den här som jag syftade på. Länk Och den kom från början från luleå till Örebro med första bokstav H i regnumret så det är nog den i Tingsryd. Då sket sig den fotoidén ///MVH Hasso Länk |
|
hasso: Ja, det är HEE269. Känner du till Hellrot M5 E39:an i Örebro? Har du sett den? //Schnitzer |
|
|
Hasso: Sluta pina mig med den vita:) Den e ju helt otroligt snygg! Tycker inte om vita bilar annars, blev liksom skadad nångång av farsans Vita 850 för tio år sedan:) Hur kan det komma sig att M5'an ser så fin ut som vit? |
|
|
bayerischemotor: Jag tror att det kan bero på att man inte ser så många M5:or som är vita. Bilen ser dessutom sportig ut till designen och med vitt så känns det av ännu mer. Man har ju också sett E39 M5-Ringtaxin "i action" som Sabine kör/körde nere på Nürburgring. //Schnitzer |
|
bmw320cab |
Den röda rullade väll i gbg om jag inte miss minner mig.. han som ägde den har haft många roliga bilar nu kör han en bently coupe eller sin amg merca.. |
|
bmw320cab: Ja, den har funnits i Göteborg. Har du sett den eller? Bilder kanske? //Schnitzer |
|
|
Jag ägaren bytte in den på bilfirma i gbg där den stod länge, antagligen högt prissatt. Då fanns d många bilder. Sedan gick den väl då till örebro. Jag tycker den e häftig!!! Nicke |
|
bmw320cab |
Shnitzer: nej tyvärr inga bilder men har sett den ett flertal gånger minns att jag tycket han var knäpp som mixade den färgkombinationen n men men har man kulor så kan man göra som man vill... vet att han som ägde den röda hade en blå m5 innan sedan den röda sedan någon merca och nu kör han bently coupen samt en AMG... man hör han när han drar vid avenyn bentlyn låter bara så GÖTTT.... kanske skall byta bransch till kaffe istället.. ;) |
|
Nicke_M: Fanns det många bilder då? Har du några? Bilen är roligt och speciell på något sätt i alla fall. bmw320cab: Ok, tack för infon. Individuallistan på den är ganska lång faktiskt. Senaste gången som jag var på Anenyn så såg jag en blå M5 med reg.nummer RNS599. Du vet inte om det kan ha varit hans? Fast det var i och för sig i somras. Han som äger bilen nu är väl inte med på forumet? //Schnitzer |
|
|
Så här ser en Imolaröd M5:a ut med röda ferrai :) Länk Länk |
|
|
DejaVu: Är inte det samma bil, alltså RTC743. I såna fall så är den Hellrot! //Schnitzer |
|
|
När jag läste igenom resan med "RTC743" så står det att den har 465 hk och toppar 306 km/h. Vet någon om det är efterutrustat? Måste nästan vara inlämnad för det väl? Jag tror att jag har blivit kär i den bilen. Någon som vet hur långt den hade gått då resan var? //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.