|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Här är HEE269: Länk Det är ganska speciellt att ha en vit M5 E39, med tanke på att de flesta är Carbonsvarta eller i någon annan vanlig kulör. //Schnitzer |
|
|
Gustav: Har du mer bilder på den E39 M5 än de som ligger i länken högre upp? Vem är det som har tagit bilderna? //Schnitzer |
|
| Schnitzer, ska förse dig med info om min till ditt register bara jag tagit bra bilder... På fredag blir det ett nytt objektiv så:) De bilderna jag har nu e bra kass... | |
| Jäklar vad fin den vita! Lite synd med Carbon black egentligen, den e ju så vanlig.... | |
|
bayerischemotor: Låter supertrevligt tycker jag. Jaså, ett nytt objektiv, då borde det bli bra bilder :) Ja, den vita är faktiskt väldigt fin. //Schnitzer |
|
|
Vi kan ju ta det lite officiellt, då kanske du får fler bilar till, vad jag tycker ett mycket beundransvärt initiativ tagande till en "sait" specialicerad på M5 E39. Vilken sorts info vill du ha? Listan får gärna vara lång:) |
|
|
bayerischemotor: Menar du info om din bil som jag vill ha som ska läggas ut? //Schnitzer |
|
| Jag har tagit bilderna. | |
|
Gustav: Får jag använda några bilder till mitt E39 M5 register, alltså på den hemsidan? //Schnitzer |
|
|
Yes, om du anger källan. Om du vill kan du får hosta allt hos mig, m5board.com. Antiingen i galleriet: Länk Eller hur du vill. Obegränsat lagringsutrumme :) |
|
|
Gustav: Tyvärr så har jag redan skaffat ett web-hotell, men om jag skulle bli av med det i framtiden så kan jag ju höra av mig till dig. Självklart så kommer jag att ange källan. Men vill du att det ska stå på bilderna längst ner i kanten eller hur vill du ha det? Om du har någon sorts "banner" som jag kan använda på min sida så länkas man direkt till din, om du tycker det är bättre? Du får bestämma? Har du större bilder än de som fanns på den här sidan: Länk samt har du fler bilar utav bilen? //Schnitzer |
|
| Yes, jag hart större. har du någon stor mail, Gmail kanske? Om inte kan du få rn Gmail av mig så kan jag maial upp till 8 MB stora mail till dig. Måste bara hitta lite tid ;) | |
|
Gustav: Typiskt! Har du möjligthet att ladda upp bilderna någonstans på din server så jag bara kan tanka hem dem? Hotmail räcker ju inte särskilt långt, tyvärr. //Schnitzer |
|
| Du har en Gmail inbjudan. | |
|
Nu är det klart! Vad gör jag nu? //Schnitzer |
|
|
Är verkligen 1 GB gratis? //Schnitzer |
|
|
Gustav: Min adress blev: m5.individual@gmail.com //Schnitzer |
|
| Synd att den röda har komfortstolar ist för sportstolar! | |
|
Schnitzer: Japp det stämmer, trevligt va!? :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
dobo: Ja lite synd, men vilken individualbil. Listan är ganska lång. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.