|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag är överlycklig!!!! Har stigit i graderna och skall bli Vice VD! Nu skall jag införskaffa en sommarbil och undrar om någon kan berätta något om ovanstående bil? Tycker att den är sååå fiin :) "BMW rules the road" | |
|
Grattis! :) // Pantzare |
|
|
Coolt - stort grattis :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Tack!!!! Kommer nog att festa på stan ikväll o fira!!!! :) | |
|
Först och främst Grattis. M3 caben är den underbar. Min bror har en och min min pappa tills i höstas. Jätte mysig bil. Kolla avtalen bara så kan du ju ha den som förmånsbil. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Stort grattis till jobbet. En bmw M3 cab skulle inte var helt fel:=) Alpina Power! |
|
| Tack!!! Skall kolla det där med förmånsbil... :) | |
|
Varning! Åk inte till BMW och provkör! Det är farligt beroende framkallande... ;-) Min E46 M3 i garaget väntar ivrigt på våren igen. Grattis till jobbet förresten! /RS2 |
|
|
Grattis, grattis! Du får berätta för oss hur en m3cab känns;) Micke K. Länk |
|
|
Måste nog kolla in den hos BMW!!! :) Skall på möte nu kl. 16.00 o sen blir det till att fira!!!! Yihaaaaaaaaaaaaaa!!!!! |
|
|
Grattis till jobbet....svaret på din fråga är UNDERBAR. |
|
|
E46 M3 Cabrio är nog en rolig bil! //Schnitzer |
|
| Har M3 E36 cab me full mondering!! Den är helt underbar! kan tänka mig att E46 är såklart ennu roligare å underbarare! =) | |
|
Jasmin.moberg; Grattis! E46 M3 Cab är (såklart) en fantastisk bil, MEN då jag tror på att alltid se över alternativen när man väljer bil, så att man får mesta möjliga ut av pengarna, rekommenderar jag att fundera på följande: - Skall du ha en bil med manuell låda eller SMG? (=Provkör SMG:n) - M3:an innefattades inte av faceliften 2002, för en modernare look är Alpina B3S Cab ett alternativ - samt mycket mera sällsynt. Länk - Konkurrenter: M-B CLK55 AMG Cab, Audi S4 Cab (nya), Porsche Boxster S (nya) mfl. Lycka till, avundas dig ditt val! |
|
|
Eftersom pengar inte verkar vara problem 997 cab 996 cab Boxster nya SL500 645 cab Alla ovanstående väljer jag framför M3 cab. mvh |
|
|
Tack för intressant info. Har bokat möte med en BMW försäljare idag. Han kommer hit till jobbet med en M3 cab som jag skall kolla in. Har iof inte bestämt mig helt ännu...... NI kanske tycker jag är knäpp men är även väldigt nyfiken på typ M-B SL 55 AMG..... Nu är det ingen brådska då inköp av cab kommer att ske någon gång i April..... Jag väntar :) |
|
|
Jasmin.moberg en AMG mercedes är ju heller aldrig fel:P Alpina Power! |
|
|
SL55:an kostar ju sisådär 250.000 kr mer än M3:an. Känns väl lite tveksamt om det är försvarbart, faktiskt, även om jag aldrig kört nån SL55. Man får trots allt mycket andra trevliga saker för 250.000 kr. En lång solsemester, möbler, nytt kök, plasma-TV etc etc etc. Har du funderat på en lätt begagnad BMW Z8? |
|
| Nu var jag visst på fyllan... :) En SL55 AMG kostar naturligtvis 700.000 mer än en M3 cab och inget annat. Sorry. :) | |
|
SL55 AMG är rusikgt snabb. Försökte hänga med en sådan med en 750 E32 och kom en "liten" bit efter...... Men det är väl 500 hk så då är det inte så konstigt. //Schnitzer |
|
| Jag hade föredragit SL55 AMG före en M3 cab. SL55 är en bättre glidare än en M3 och i en cab vil man ju kunna åka lugnt och skönt med. BMW M modeller är förutom M5 E39 värdelösa glidar bilar, dom vill piskas och blir bara jobbiga vid "normal" körning. Dessutom går en SL55 betydligt bättre än en M3 och ser bättre ut. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.