|
|
|
|---|---|
|
hur ställer man in klockan på e36 kan ställa in klockan men datorn lyser fortfarande input time ska man trycka nånstans efter man ställt in tid o datum robban48 | |
| Har du stora färddatorn eller? | |
|
Du ställer in klockan genom att trycka på 1, 10, 100, 1000 och sedan på set... borde det vara, eller? Mvh Johan |
|
| Tryck på Uhr knappen direkt annars och sen justerar du med 1 å 100 knapparna blir det nog. Sen trycker du på set/res när du är nöjd med respektive min och timme. Så gör jag iallafall, mellan-datorn. | |
Crusty |
Hur ställer man klockan på lilla datorn då???? "The Blue BMW" |
|
Så som jag beskrev det... jag har lilla datorn... i och för sig har jag varit utan bilen ett tag så jag kommer inte ihåg exakt. Mvh Johan |
|
Aldric |
Lilla datorn har inte dom knapparna Ahnmaker. Ska du ställa klockan ändrar du till datum, sen trycker du in den knappen en gång till precis som om du skulle ändrat till klocka, men du släpper den inte. Håll den intryckt i ett par sekunder tills en prick börjar blinka i displayen. Så ställer du klockan med knapparna under displayen och sen trycker du på Uhr/Dato igen för att spara (eller vad det nu står på den - den du byter klocka/datum med iaf). Voila! |
|
Är det ingen som har instruktionsbok till sin bil??? /H |
|
| jag har en = ) | |
| Aldric: Jag har lilla datorn (endast klocka och datum) och då ställer man in på det sättet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.