|
|
|
|---|---|
|
Såg för ett tag sen att det var någon som hade en mall för dragluckan i bakkofångaren? Vore tacksam om någon kunde maila anvisningen. Diesel=Styrka | |
|
Varför använder du inte sökfunktionen? Men nu har jag gjort det lätt för dig: Länk Länk |
|
DA 245 318d Touring -10
X3 3.0i-04 523iT-00 850ia-91 850ia-90 320icab-91 2002turbo-74 M2-75 2002tii-73 2000touring-72 2002-75 2st 2002-69 |
det finns redan markerat på baksidan av stötfångaren. bara att såga |
|
Jag har använt sök funtionen men inte hittat någon mall, annars skulle jag väl inte lägga in en tråd???? Och länkarna du bifogade var väldigt hjälpsamma om man vill såga sönder hela kofångaren, men jag vill ha orginalluckan efter håltagningen. Det är inga synliga markeringar på baksida på min kofångare. Någon annan som har en mall som han kan maila? |
|
| Jepp jag har mall...inte alla stötfångare har markering på insida min hade det inte | |
|
gto80: Kan du maila mallen till mig? Vore schysst |
|
| tror inte det går till en hotmail men kan prova...du har ingen fax då kan du maila mig ditt faxnr ?? | |
|
Bockar & Bugar för mailet nu ska det losa sig! :) Diesel=Styrka |
|
|
Magnusf Vad jag länkade till var just en tråd där gto80 nämnde att han hade en mall, men det dög tydligen inte. |
|
| camata: sorry :} | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.