|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag är sugen på en importbil från Tyskland, och funderar på att använda mig av www.eurogarge.com . Deras import paket 2 låter intressant. Dyrt dock, men har vissa fördelar. Är det någon som har erfarenhet av dem ? Kan de anses seriösa ? Finns det någon annan firma med samma upplägg som man kan be om offert ? | |
| Testa denna länken: Länk | |
|
Jag använde Eurogarage för importen av min 330i. Jag hade väldigt specifika krav som var omöjliga att uppfylla i Sverige. Efter ett kort samtal med Kenneth som fick beskriva upplägget så faxade jag ner mina specs. Dagen efter ringer han och har hittat min drömbil! Allt jag vill ha + ett väldigt lågt pris. Enda jag gjorde sedan var att betala in handpenning och skriva på fullmakt för besiktning, sen sköttes allt av Eurogarage. Skyltarna landade i brevlådan hos mig, sen blev det flyget ner och hämta bilen i Trelleborg och betala. Precis som från vilken handlare som helst. Eurogarage kunde också frakta hem med trailer om man ville. (mot kostnad). Dom erbjöd sig även att hämta mig på flygplatsen. Allt som allt tog det 1 månad från beställning till jag hade bilen hemma i garaget, och då var det i juni-juli månad med tanke på semestrar och sånt... Kort sagt, grymt bra och seriös firma! Har även upptäckt efteråt flera bland kollegor vars kusiner/bröder har använt firman och varit nöjda med dom. Dom är bara 2-3 pers men väldigt serviceinriktade. Min svåger använde en firma i Göteborg, Europabil som har samma upplägg och var också bra enligt honom. |
|
|
Men hur kollar man skicket på bilen då??? Gör eurogarage det åt en i Tyskland eller så man inte får en skruvad bill eller nån sån skit??? www.norssmotorsport.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.