|
|
|
|---|---|
| Hur mycket effekt pallar en 4hp22 för? Ngn som testat =) eller som har kunskapen? | |
|
har själv sökt i ämnet men utan resultat... ja ska turbokonvertera min 325i automat. sen får man väl se hur länge det håller=) |
|
| Samma här... får väl se vem som lyckas skicka turbinen genom golget först...*L* | |
| Stavar som blinda slåss... Golvet ska det såklart vara...=) | |
| vad ska du köra med för grejer å va siktar du på för effect? | |
|
Det är först och främst vridet som knäcker automatlådor, inte hk. Har för mig att 4hp22 är specad för 240Nm, men den klarar betydligt mer. Ladda ner produktbladet på ZF hemsida. Står där vet jag. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| adressen, vet du den? ja letade på altavista men hitta inge. Förmodligen så är ja blind=/ | |
|
Länk ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Där ser du även att det var 340Nm den pallade. inte 240 som jag sa. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| ååh.. tack för hjälpen,den tål ju hyffsat me vrid då, bara ladda å se glad ut=) | |
|
Fick tipset att bytta ut det främre lammelpacketet, till ett från en 4hp24. Då pallar den 450nm. //Christian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.