|
|
|
|---|---|
|
Är det enkelt att byta knappar på en tre-ekrad M Multiratt till E39? 1 av knapparna är lite sliten och det är irriterande. Tacksam för svar... | |
|
Njaa, när du väl fått ut airbagen då är det bara skruva loss knapp-dosan och sätta in en ny, men det kommer se dumt ut om du lägger en ny dosa som är grå och oanvänd mot en blank och använd m-ratt. Glöm inte att koppla loss + kontakten till batteriet, annars finns risk att den smäller ut... Lycka till Sebbe Länk |
|
|
Jag måste alltså byta hela lådan till knapparna? Går det inte att "pilla" bort endast själva knappen? Ratten är inte sliten i övrigt, det är bara 1 knapp som fått lite tuff behandling... |
|
|
Mm, samma sak hände mig på min e39:a, det går inte att byta knappen, man måste byta hela lådan.. Vad tillbehörsavd på bmw sa till mig.. |
|
|
Lyfter en gammal tråd Finns dessa att köpa billigare än på BMW? Enligt RealOEM ska det kosta ~2000kr för bägge sidor: Länk Har minimalt slitage på den högra konsollen där knapparna till farthållaren sitter men det irriterar mig. Mvh |
|
| Till min 530 kostar vänster 715 och höger 895 kr. | |
|
Hur får man loss knappdosorna? Hittar inga skruvar att lossa och jag har försökt dra rakt ut och bända och dra på alla sätt och vis men de släpper inte. Tips? |
|
|
Länk Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
| Perfekt, nu fick jag av dom. Synd man inte hade tillräckligt liten torx för att dela dom nu bara. T8 va för stort!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.