|
|
|
|---|---|
|
Jag har kört tjänstebil i ca 2 år.Tänker nu köra med en egen ägd bil.Vad tycks om följande objekt. BMW 320i T-99.svensksåld.3 ägare.gått 7200mil.svart med röd skinnklädsel.Antsladd o antispinn.Farthållare.Motor och kupevärmare.16tum lättmetall sommar och vinter.Mycket bra skick.Nybes.Bilen finns på www.bratterodsbil.se.Gått ned från 139 till 125.Finns det utrymme att få ned den ytterligare vid rent köp??Bäst att fråga detta forums experter. | |
|
Detta är ju e36 karossen, du får ju om du lägget till några kronor en svensksåld 320 e46 touring vilket är en smartare val. |
|
|
Kräk fult med svart bil och röd inr :( /Johan Min bil: Länk |
|
| Satsa på en E46a istället, jag tror inte du ångrar dig! | |
|
Låter dyrt, speciellt med tanke på färgkombinationen som inte faller alla i smaken den dagen du skall sälja vidare. Lägg till 20 000 och köp en E46 Touring istället. Då får du en modernare bil som håller värdet bättre. /Rickard |
|
|
Överpris! Lägg till en slant och få en E46 istället. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Tack för era synpunkter.Frågan är vad jag ska bjuda för denna bil.OBS tycker det är ok med rött skinn.Självklart skulle jag vilja ha E46 men en 01 på 7000mil kostar nog mer än några kronor mer än ovanstående objekt.Hittade en 01 för ca 170.Min ekonomi tillåter /bara/ 120.Tyvärr. | |
|
Bjud 115 tkr så får du den för 120 tkr skulle jag tro. Men om du är ute efter en E36 tycker jag denna Länk verkar ett bättre köp. Går säkert att få ner till 115 tkr. /Rickard |
|
|
Jag personligen har ju uppfattningen att det är fantasipriser. Det är den minsta sexan, saknar M-aerodynamik osv. Att det är en sen årsmodell med lågt miltal och (rött!) skinn gör det inte till en raritet. Det är inget samlarobjekt, E36 tourings finns det gott om. Köper du den för 120kkr så tror jag att det är ren kapitalförstöring, så högt värderade är de inte. Mitt tips är att istället satsa på en tidig E46, alternativt köpa en lite äldre - men ändå fräsh - E36 för en betydligt billigare peng. Eller så prutar du ner denna 30kkr till ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Svensksåld E46 318iT -00, en nästan 10 år nyare konstruktion. Bara för att ge en referens. Länk /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Jaq lyder er experter på detta förträffliga forum.Jag hoppar detta köp.Köper något billigt och letar något frächare när vårsolen börjar skina..Tack för hjälpen grabbar. | |
|
Låter som ett klokt beslut. /Rickard |
|
| Olofs förslag är bra mycket mer bil för samma pengar! | |
| Liten hake bara... Olofs förslag är på en bil som såldes i november... | |
|
Pär:an: Den är väl inte såld än? Eller så har säljaren glömt ta bort annonsen. /Rickard |
|
| Är 100% säker på att den är såld... eftersom en jobbarkompis äger den nu :-) Men jag instämmer med alla att en E46:a av tidig årsmodell kan vara lämpligare att välja. | |
|
Glömsk säljare... /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.