|
|
|
|---|---|
|
Citerar bytbil.coms nyhet om svenska priser på 3-serien... "318i (4-cyl 129 hk) 237 000:- 320i (4-cyl 150 hk) 251 000:- 325i (6-cyl 218 hk) 292 000:- 330i (6-cyl 258 hk) 350 000:- 320d (4-cyl 163 hk) 280 000:- På sikt kommer motorprogrammet att breddas, bland annat med kraftigare dieslar och en turboladdad version av treliterssexan." .... och en turboladdad version av treliterssexan.... vågar man lita på att bytbil.com har säkra källor, eller skriver de rykten? Vet att det finns ett gammalt träd om detta.. men den diskussionen har totalt bytt ämne så ingen idé att skriva där. Vad tror ni?? Jag e lite sugen :D / Chris | |
|
Länk Länken! ^^ |
|
|
Priserna kan man lita på eftersom de är hämtade direkt från BMW:s svenska hemsida. Priserna på extrautrustning i Tyskland hittar du här Länk Det verkar som om klimatanläggning numera ingår standardutrustningen. |
|
| Va ju den turboladdade versionen av 3-literssexan som jag menade :) | |
|
De är inga rykten,de ska komma en turbo sexa,men de finns inga exakta datum utsatt för den än. Har hört nångång under slutet av -06 lr början av -07,men de lär bara vara ett rykte än så länge..? |
|
|
Oj! Men är inte det emot BMWs filosofi? Men jag vill inte behöva vänta 2 år ju :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.