|
|
|
|---|---|
|
Har hänt mig ett par gånger, nu sist var det vilka BMW jag för närvarande äger som var rensad, grava databas problem eller? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. | |
|
På dom du ägt står det ;) Har ägt följande BMW SAAB 900 T16 -84 Honda Civic 1.6i -88 Audi A4 1.8 -95 Audi 80 1.8s -87 Kawasaki GPZ 400S Länk motorsait Länk Ny 02sida |
|
|
Hmm, tycker Autopowers forummoderatorer är lite väl moderatoriska :) Tycker själv det är kul att läsa vilka andra bilar folk ägt innan de började åka BMW... /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
trucker, det var inte den rutan som tömts på innehåll, utan "Äger följande BMW" som jag nu fyllt i igen. Men det är som sagt inte första gången, förra gången var det infon i signaturen som försvann. Tycker oxå det är intressant att se vilka bilar/mc folk har ägt även om det inte är BMW. Personligen tycker jag infon skall ändras till "Äger följande fordon" och "Tidigare fordon" Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Fredrik M>Ok gick lite fort där. Annars håller jag med att det skulle vara kul att se både tidigare samt nuvarande fordon. mvh/micke Länk motorsait Länk Ny 02sida |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.