|
|
|
|---|---|
|
Länk Finns säkert nån här som behöver en sån! | |
|
Hasso har redan en liknande. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
*bling* *bling* |
|
|
en sån ska man ha å drämma till volvopolarna med i fejjan =) stämplade för livet =) |
|
|
Faller säkert somliga i smaken, personligen tyckte jag att det där var bland det mest vidrigt smaklösa jag sett :P |
|
|
E38B12: Instämmer till fullo. ;) MVH / Jacob |
|
|
E38B12: Du brukar ju ibland gilla vidrigt smaklösa skapelser när det gäller bilar så ;) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Klart entusiast-poäng att bära en sådan. Kan erkänna att jag har en viss fetisch kring BMW-prylar, men det där känns lite "too much". /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Den ser ju nästan ut som Fantomens goda märke. :D "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Vidrigt smaklöst känns llite i underkant tilltaget... Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
Usch vad ful:( Men säkert enthusiast poäng!:) |
|
| Bilden är tagen från en nätauktion, priset ligger nu just på 60 euro, 500+ kronor. Inte så farligt för 18 karat! :) | |
|
Om man släpade med sig den ringen till altaret skulle det nog resultera i Svea Rikes genom tidernas kortaste äktenskap... Ge ditt bidrag till Radiohjälpen 901950-6 |
|
|
E38B12: Du har ju en "absurd passion för det vulgära" så det är u bara att slå till!! Bjud långt över budet så är den "sanslöst dyr" också.... ;-) 328án: Länk |
|
| Ska föreslå den som vigselring:) Ska ta amerikanskfotbolls skyddsutrustning komplett på först... | |
|
iaf jag skulle tycka det var otroligt töntigt att ha en sådan ring på sig...känns som att det går lite över styr då med entusiasmen :) MVH Johan K |
|
|
Efter att ha läst inläggen så kan jag konstatera att i vissa av seenden har somliga här väääldigt bra smak! =) Och i andra har samma personer väääldigt dålig smak! =) Hur varmt än mitt hjärta bankar för BMW så den karl som skulle vilja ha den ringen som vigselring...vill inte jag ha! "Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf |
|
|
*skratt* Prova ultimatumsprincipen... "Jag gifter mig med dig om..." Kan sluta illa dock. Jag är redan gift... men jag har BMW armbadsur (2 st, en fick jag av min fru) BMW bälte, BMW Whiskeyglas. Köper BMW tidningar och smygläser BMW annonserna bakom hennes "Sköna Hem" tidningar. BMW logga på mobilen, och ordförande i vår sektion av BMWCS. Jo förståss... en Miele dammsugare har jag(vi) också... modellnamn 528 :-D En BMW ring är dock definitivt över gränsen även för mig och min fru. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Masten och Constrictor, En Lamborghini Countach är vulgär, en guld-Rolex och en Range Rover likaså. Visst gillar jag annorlunda (och vad vissa skulle kalla smaklösa) saker som står ut från mängden, men den där ringen var enbart vidrig :) MVH, E38B12 |
|
|
Haha... Det märks att ni inte heter Jorma, 49år, överviktig, alkoholiserad och arbetslös! Då skulle ni alla slå till! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.