|
|
|
|---|---|
|
Jag har läst lite på forumet om vad man ska kolla och så. Det finns ju en hel del till ytan väldigt fina M3 annonserade här på Autopower och även t.ex. på blocket. Det man funderar på är ju hur stor risken är att man blir blåst. Jag har ju inte tidigare kört M3 så jag vet ju inte riktigt hur bra klipp det ska var i en M3. Alla man ringer uttalar samma mantra att det är den finaste i Sveirge, nyskick etc. Jag antar att man får ta detta med en nypa salt då bilarna jag sett på nätet ändå är ca 10 år gamla. Det som skulle vara bra vore ju om man kände någon M3-kunnig som kunde hänga på vid val av objekt annars är kanske risken stor att man begår fatala misstag eller hur? Hälsningar Svekke | |
|
Prova gärna flera innan du slår till, man märker skillnad mellan bilarna, hur de är i skicket och så. Det där med att ha med sig någon är väldigt sund tanke, jag är själv mycket mer noga när jag tittar på bilar åt andra, jag blir gärna lite för "köp kåt" när jag själve ska köpa bil så jag missar/bortser vissa brister och fel. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Abbe det är nog som du säger:=) Alpina Power! |
|
|
har försökt att lägga in en post ang. min bil så ni kan hjälpa svekke att bedöma min bil. För en av dom han är intressserad av var min m3, men detta inlägget raderas direkt. Kan ni era annonssidor så hittar ni bilen ändå, den är silvrig, Detta förutsätter att svekke är den jag tror han är och ringde mig igår. |
|
| Ja här raderas inläggen på löpande band, lite överdrivet nu tycker jag.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.