|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
| Intressanta siffror. Tack Tommie! | |
|
När vi ändå är igång: Medelåldern på de som svarat i denna diskussion är 32,57. Om vi exkluderar mig själv blir medelåldern 32,42. Snacka om värdelöst vetande. :-) Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Då får man väl skriva ett inlägg så medelåldern sänks lite ;) Autopower har en väldigt blandat skara avändare, allt från 18-åringar som kan diskutera styling till sin E30 till gubbar som vill diskutera färg val till sin nya 1-serie. |
|
|
Gubbar!? Vet hur ungj**l! /tretretti snart 40 |
|
|
Tretretti: Borde du inte heta Treförti då ? :) Skönt o läsa att man drar ner medelåldern iaf :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tack Tommie! Härligt att du kan (och vill) ta fram detta ur databasen, även om det som sagt är ganska meninglöst! Ingen tvekan alltså att vi sjuserieägare är gubbigast & gummigast, fast jag antar att även min E34 518i förtjänar gubbstämpel... ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Själv är jag 38. Läste Glennings test av 750 i AB när den kom, 1987 tror jag det var. Redan då så älskade jag modellen och ville ha en. dröjde dock 17 år. Så även när man va ung så var en 7-serie tilltalande :) Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Ja man har ännu inte hunnit uppnå den beaktningsvärda åldern av 30 år, det får vänta till våren ;) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Jag tar och höjer medelåldern jag då... 42 år :-) Kan bara hålla med: e32:or är snygga bilar! Gillar allt med stora motorer! Mvh B-O Länk |
|
|
Ja e bara 41,5! så ja e inte gubbe... /Mats J |
|
| 17 | |
|
20 år och inbiten 7-serie fan. En 3 eller 5-serie är otänkbart i nuläget, hade en mycket fin e34a en gång, men kunde inte stå ut mer än en ett par veckor! Tänk så trång den känns, för att inte tala om hur plastig och billig jämfört med E32an komplettläderinredning. BMW CS #5139 |
|
|
44.. |
|
|
28 //Magnus |
|
|
30... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Höjer, 44 år. det är bara en död fisk som följer strömmen... |
|
|
Höjer Lite till. 45 Första BMW:n vid 44. Det är aldrig försent att vakna. \Micke |
|
| 34... | |
|
Hade mina E32:or (750 och 735) när jag var mellan 19-21. Är 22 år nu när jag har M5:an. Saknar min 750 väldigt mycket. //Schnitzer |
|
|
26... Mvh //M(arkus) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.