|
|
|
|---|---|
|
Vart kan man få tag på en alpina fron till e38:an???? Försökt söka i tyskland osv osv men inget riktigt resultat. //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. | |
Scheckheft |
Hej Alpina har på sin hemsida. Annars kan du höra med Lazze här. Han hade Alpinafront på sin 740. Länk Mvh Scheckheft |
|
Hi Perre, Bil&Motorteknik, Huddinge, Sthlm, 08-7110687 - beställde Alpina-front-läppen åt mig, 5.500:- olackad (Ja, snuskigt dyrt), sen lackning och montering på det.... Tog ca: 1 månad från beställning till den satt klar på bilen. Lycka till :) /Lazze Länk |
|
| Lazze: ruskigt snygg E38! | |
|
Thx /Lazze Länk |
|
|
Host host...det var ju i det saftigaste hujeda mig. Men tack i alla fall alla. //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
|
Någon som vet priset på bakre alpina -läppen. Länk |
|
|
If you have to ask you can´t afford it :) ---- Rasen nicht reisen |
|
|
WAN ! Varför inte göra det själv som jag har gjort , jag använde en hål såg för det är så lätt att skära i plasten. ugge |
|
|
Hej,jag har hela alpina kittet,men har en liten skada vid de dubbla utblåsen ,men de är ju plast så de går nog o laga. Länk |
|
|
5500:- är ju inte så farligt om man jämför med t.ex. AC Schnitzer som tar uppåt 7000:- för sin front som iofs ser ruskigt bra ut men det är inte ett fullt lika prestigefullt märke enligt mig. Här är två E38:er med ACS spoiler: Länk --- E32 går brett på vintern! Länk |
|
|
Racing dynamics har oxå ganska schyssta grejor, men som ligger med dagens dollar pris på ca 5000 för fronten. Länk //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.