|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ännu en "prisvärd" Japs! Länk Tror jag hade tagit orginalet Länk och haft 80.000:- över till en M5 E34. |
|
|
M femman: Hade nog gjort som du, tagit originalet:) Betalar nån verkligen sådana summor för en bil som det definitivt behövs ofta mek på? |
|
|
bayerischemotor: de som kan meka... Ja :) Micke K. Länk |
|
|
Jag har en film på VS-motors M5 och visst går den otroligt bra. Men har RX7-an verkligen inte en suck? Jag har inte sett några tider på Mazdan, bara M5-an. Förresten, så är Zerrarin fruktansvärt ful. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Ja Zerrarin är ju inget vidare snygg direkt... Kollar man på VS-motors M5 när de kör den på bana så är det ju nästan vitrök efter den hela tiden! Vatten i avgaserna? Öh, nej.... =) |
|
|
HGrymt fin var rx-7 an ´Tror med lite trim och så lär den äta M5 till frukost tror att en lite trimmad tar en e39 el så på en mazda sida att någon hade kramat ut 500-600 hästar ur en sån, den går bra kan jag lova :). - Livet är som en berg o dalbana |
|
| Förstår inte på mig vissa människor här som tycker Rx7an är ful??? FUL??? snälla den är ju en dröömbil ju! sjukt snygg å frän å ja allt=) men alla har ju olika smak!! | |
|
rx7 an tyckar jag ser hel rå ut den ska gå som fan org med kan jag tänka mig . |
|
| RX7:an är snygg men helst utan dekalerna men på tok för dyr! Hade föredragit en Supra Mk IV eller en Skyline om jag skulle ha en Japps! | |
|
jo det är likvärdiga bilar skyliner skulle jag köpa en supra är trots allt ganska tung såg en med 880 häst som fick pisk av en bmw m5 med turbo med 500 häst. Bmw:n drog den hästlängder :). Men det är fräckt med Wankel, trimvänliga är de. - Livet är som en berg o dalbana |
|
|
Vilken hästras avser du? Flåklypa |
|
|
:) hmm jadu bra fråga det kan jag inte svara på... hästras: meter ? - Livet är som en berg o dalbana |
|
|
Ja en clean RX7 är nog snyggare.. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| den där rx7an drar M5 e34 som skit....tyvär!!! men killen som körde i filmen sparade alldeles för mycke på grejena... fan man kör typ värre själv när man är på väg till jobbet (sen som vanligt så bemern går på varvstopp) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.