|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| hehe Länk | |
|
Till frukost, grabben! //Schnitzer |
|
|
Den går nog lika bra som den är ful, dvs mycket. Flåklypa |
|
V12 LeMans |
runt en racingbana , tror jag att M5an blir efter . |
|
M5 Vinner lätt...det är ju en BMW!? :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| :) det är nog en rolig leksak,men hadde hellre haft en m5 var och titta på den som står i malmö på bmw var sugen på den,hadde bara gått runt 8 tmil men var såld :( var skit fin | |
| Om den inte överhettar... ;) | |
|
M5:an lär ju få rejält i stjärten där alltså......men den va ju ful för det som sagt! MVH: Henrik ///M3 |
|
|
snyggt bygge, tänkte inte på utsidan:) Alpina Power! |
|
|
Min garagegranne som byggt denna bil, låter mycket gör den och en massa dyra prylar har den men... Den må åka ifrån M5an men en M5 är så mycket mer bil. Dessutom hur spännande låter det med "400 kubik, två skivor" när man kan säga "3.8 liter, sex cylindrar". /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
I och med att en standard RX-7:a är i princip likvärdig i prestanda, så lär inte en M5:a ha en chans mot denna, tyvärr(?)... Kul med Wankel-motor, låter visst spännande i mina öron - jag menar, hur många andra bilar har det, jämfört med en rak sexa?! :-) |
|
|
Riskokaren lär dra skiten ur M5 under alla förhållanden, allt annat snack är orealistiskt. Förutsatt att den är lika fint modifierad i chassi som motor :) |
|
|
fy vilken dålig annons... orkade inte äns läsa början.. Mvh Jojje |
|
|
Hellre riskokaren (trots att jag ogillar japs-bilar) än en gammal E34 M5, men för 360K.. NO WAY!!! Ta bort en nolla så... Den lär dock piska en E34 på bana, gata och typ överallt... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| VS-motor M5 är dock snäppet värre, rakt fram iallafall:) Den bilen går ju inte rikyigt att köra på nåt annat sätt. | |
|
Har för mig att han drog Dalhbäck Golfen på bana, vilken bil mmm... Den borde mosa en M5 E34, orginal är en M5 E34 snabbare 21/23 sek till 200km/h mot Mazdans 24 sek men med tanke på hur lång annonsen är så borde den gå betydligt bättre nu. (Varför har inte annonsören använt kommatecken?) Men den imponerade inte i GIS 5, som för övrigt...inte är så bra. |
|
| Hade priset varit någorlunda lika jämfört med en M5 (men det lär det ju aldrig va pga utrustningen under huven) så hade jag tagit mazdan direkt..... | |
| Här är filmen från Rudskogen med VS-motor M5:an VS-motor M5:an Länk Vilken bil hade ätit Mazdan till frukost både på bana och strippen! Man ska kanske turbo konvertera... | |
| Så "ful" var den väl inte. Smaken e som baken... | |
|
Tycker den är sk*tful.. // Pantzare |
|
| Skitsnygg bil! Här räcker inte ens det eviga argumentet att:det spelar ingen roll om den är snabbare rakt fram,det är ju varvtiden på Nurnburgring som räknas! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.