|
|
|
|---|---|
Phille |
Jag behöver råd.. jag har kommit så långt med bmwn att nu skall den trimmas och fixas med.. och första jag tänkte göra var att byta till sportavgas system.. har valt att från katt och bakåt.. om inte någon ger mig bra tips på var man får tag på racing katt till vettigt pris.. vad skall man välja för avgassystem och varifrån skall man köpa det? Min bil är en E36 325i sedan 92´.. tack på förhand // Phille Nobody is Perfect Im nobody... :) |
|
www.ray.se eller ferrita... annars får du kolla på annonsörernas sidor... BB=bäst=bayerskt och bakhjulsdrivet:) |
|
Freemart |
Ett tips: Vad du än gör så köp inte sport system från simons, det håller i ett eller två år, sedan så låter det rent ut sagt fördjävligt, både ute men framför allt inne i bilen. |
|
hallo jag har ett 3 tums feritta på min 320 och det har hållt bra. det kan jag rekomendera mårtensson |
|
| Håller med Freemart !!! Simons sportsystem håller inte länge. Kompisens 318is bestyckades med ett sådant system. Låter förjävligt utaför och då ska vi inte tala om inuti bilen, traktorljud. DEssutom såg det kraftigt angripet ut efter 1 år ! Prova med ngt större märke istället. Själv åker jag med AC-Schnitzer´s slutburk(vad annars), underbartljud. Blir lite kallt på vintern med rutan nere bara !! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.