|
|
|
|---|---|
loket |
dekaler o dekaler, jag leter after de vanliga BMW-märkena som sitter bak o ram på BMW.. (de runda BMW märkena). Ska jag köpa de genom BMW eller någon annan,, och hur mycket kostar två st? (om någon nu vet) Det är ingen bil om det inte är BMW. |
|
tel 0708920606. han hade tydligen nya till salu. linkan |
|
| Går bra genom BMW, kostar runt tjugolappen styck. | |
| Menar du emblemen? Kostar dom inte mer än ca tjugan? | |
|
Hallå! Jeg plukket av merkene på en vraket bil. Kosta niks! Men så var jeg jo heldig å finne en bil med hele og pene emblem. Må jo si det synd med en strøken BMW hvor emblemene flasser og falmer!! Hvordan kan dette ha seg? Kan jo ikke være BMW-fabrikat siden kvaliteten er så dårlig?! De flassete merkene har irritert meg mang en gang. SindreØ |
|
loket |
Jonny, ja jag menar emblemen.. sindre, jo det vore super om jag hittade ett par från en krockad bil.. desvärre ligger ju närmaste bilskrot i norrköping, och det lär som sagt vara svårt att hitta ett par vettiga.. kanske om de har krockat en ny bil.. Får åka in till Hackefors bil och se om jag kan köpa ett bra av dem.. Det är ingen bil om det inte är BMW. |
| Läste nog lite fel innan, trodde du menade sånna man sätter på fälgarna. Men de man sätter på huven/luckan hittar man också där, men de kostar dryga hundringen. | |
| Jaha,ok. Tyckte väll att 20 spänn för emblemen lät lite väl billigt för att vara original. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.