|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Så snabb fråga, är det någon som prövat m3 e46-vingen från danmobility? Länk Hur är den jämfört med att köpa från bmw? Är det värt mellanskillnaden att köpa den från bmw? - Smakar det så kostar det, tyvärr! - | |
|
Till vilken bil ska du ha den för den finns bara till e46 sedan vill själv ha en sån men har en e46 cabbe!! :S Vad kostar den på bmw utan lack??? |
|
|
"Sök och du skall finna"... :) Finns ett antal trådar om denna "vinge", "läpp" mfl namn... / Joakim Länk |
|
|
Det är sedan jag har då som tur e =) - Smakar det så kostar det, tyvärr! - |
|
|
E ja menar att ja har en E36 sedan. Okej, ska söka lite mer då. - Smakar det så kostar det, tyvärr! - |
|
|
köp den från www.G2styling.se... dom har till alla sorters, maila dom o fråga, blir nog lättast! ---- Min Pärla: Länk |
|
|
Om du har en e36 sedan e det e39 m vingen du ska ha, den ser lika ut fast bredare. Kostar ju bara 499 på danmobility, jag har köpt därifrån till min cabbe, passar perfekt(fast jag har t e46 eftersom cabluckan e smalare än sedan) du sparar ju typ en 500:- mot andra ställen. Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Seastream: nice kärra såg den i nyaste nummret av bilsport.. BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
seastream: den vigen du har är den köpt på danmobility ? till vilken modell köpte du? jag har ju också en cabbe :=) tycker det blev snyggt :) |
|
|
seastream: Så du är säker på att den är så mycke bredare sedanen så att man ska köpa e39 M5s vinge? Tycker itt d borde skilja så många cm. Håller me övriga om att bilen din e riktit nice! =) Bmw_Hasse: Om du läser inläggen en gång till så står det klart å tydligt att han har köpt till m3 e46an. Och ja, den e köpt från danmobility. - Smakar det så kostar det, tyvärr! - |
|
|
bilfreak: tackar! Johnken: Jo du ska ha e39 vingen, min sitter typ 5mm in på varje sida av luckan, o sedanluckan är flera cm bredare, är en här hemmikring som har köpt e39 vingen till en sedan, så det passar. Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Johnken: ursäkta , var trött tror jag :). tackar för infon Mvh |
|
|
Johnken...har du köpt vingen från danmobility? Är själv intresserad av att köpa en sån så berätta hur det gick! MVH |
|
|
Har inte köpt den än men när ja gjort d ska ja berätta hur det gick. - Smakar det så kostar det, tyvärr! - |
|
|
den passar inte till coupen...eftersom den e bredare än sedanen..mycke bra pris annars. Länk Länk |
|
|
men E39 ans vinge ska passa till E36 sedanen enligt seastream. Var och kollade på danmobility's hemsida; den kostar inte 499 utan 599. |
|
| Då har de höjt, för jag gav 499:- i april förra året | |
|
Hahaha! Jag och en polare köpte oxå M-vinge hos dem för bara 499:- till våra E39:or. Den passade perfekt, ingen skillnad mot original, enda skillnaden jag märkte var i plånkan, när jag fick stålar över till annat kul! Varför köpa originalplastbit för nästan dubbelt, det är ju bara en vinge... Det måste ha varit många fler som upptäckte dessa billiga vingar, så DM bestämde sig att höja priset...Hehe... BMW 4EVER! __ Länk |
|
| Om jag ägde en E46 hade jag aldrig köpt styling av Danmobility. Köp original. Då vet du vad du får. Men, det är bara min åsikt. | |
|
Ohh va dyrt för så lite "plast" :) Mera prisvärt än "ögonlock" iaf ;) Varför inte bocka lite plåt?? |
|
| Och vad blir kontentan av detta om man som jag vill ha en M-vinge på sin E36 COUPÉ ? Är det E46 eller E39 vingen man ska köpa? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.