|
|
|
|---|---|
|
1998 sålde jag min BMW M5-93 3,8 liters. 11.000 Mil, absolut toppskick. Svart, med svart skinn. jag fick 99.000 kr för den efter många annonser. Det är ändå 3 år sen, skulle jag behållt den så kunde jag säkert klämmt ut 99.000 för den idag oxo. Alltså ingen värdeminskning på 3 år! | |
|
Det måste ha varit en mycket nöjd köpare till den bilen, priset är ju sensationellt billigt för att vara 1998!!! Simon |
|
|
Nej, det var inte det då. I Malmö som jag bor fanns det mängder med billiga BMW då. En kompis (bilfirma) sålde en M5-90 med fabriksny motor 3,8 liters för 79.000 kr. Verkar som om priserna gått upp lite nu! |
|
| Ja det var snorbilligt jag hade köpt den direkt för det priset.... nästa år. | |
|
Låter nästan lite för bra för att ha varit 1998. 99.000 kronor då alltså. Du hade fått mera idag. Det är en mycket underbar bil. Jag har själv åkt med i en M5 3,8. De går bra. //Schnitzer |
|
|
Visst gär de bra, men jag fick inte mer. Bilfirmor ville inte byta in den ens! |
|
| För tre år sedan fanns det inte många som var positiva när det gäller importbilar vilket har gjort att man fick sälja de billigare än idag när läget är helt annorlunda ! En annan faktor är även det att bilar sjunker till en viss pris för att sen stanna på den nivå så länge de är i fint skick för tänk om efter ett antal år en M bil hade kostat lika mycket som en Volvo, omöjligt inte minst med tanke på nypriset! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.