|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Ni som har bytt eran org kassettspelare till enkel CD. Har ni fått använda en monteringsram också? I så fall vart har ni köpt den? Har kollat med BMW men dem kan inte hitta det i sortimentet. | |
| tror de er bare og skifte ut,har cd i min,ser ikkje ut som de er noe extra der,men var ikkje tv i den | |
|
nej.. bara adapter till kablarna.. sen smack satt den där.. men jo,, monteringsram för att låsa fast den ny.. ja det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
| Ja eller nej? Jag undrar inte om kablar utan ram!!! Vart har du köpt ramen? | |
|
vad snackar du om för ram??behövs ingen ram för att få dit eb standard cd... endast den vanliga tunna ramen som du har för att hålla fast den nya cd`n.. hur svårt kan det vara??? det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
| Gå in på www.brl.se klicka på bilstereo undermeny monteringsramar....där finns det till alla möjliga bilar så som 3 och 5 serien. | |
|
OK.. MEN JAG BEHÖVDE INGEN PÅ MIN e-38 det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
| Tackar. Anledningen att jag undrade var att jag inte ville ha en ful glipa på sidorna mellan stereon och hålet där stereon sitter. | |
Sebb4u |
Det passar ramen från e46 om jag inte har fel...om du har f-datorn monterad under, annars passar ramen från E39. Jag kan skicka en sånt till dig eller kolla på en bilstereobutik. Men för att vara på den säkra sidan gå till www.autoleads.uk.com och ladda ner deras katalog. Där hittar du alla typer av ramar till alla bilarna. E38 finns inte med, men e samma som e39. Om det inte löser sig hör av dig! Håller med, det är fullt med en glipa Lycka till!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.