|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Stämmer. // Månsson |
|
|
Såg den bilen på Blocket går.... Ringde till killen och kollade lite, mycket märkligt samtal, han visste inte något alls om bilen. Säkert *Fnys* Hade kollat hans mobilnummer innan samtalet och det var registrerat på innan nämt företag. Tja om jag säger så här, samtalet slutade med att jag slängde på luren! KÖP INTE DEN BILEN!! Ps. Annonsen är borttagen idag, håll ögonen öppna om den dyker upp igen! |
|
|
Denna ligger fortfarande kvar: Länk Men kan det vara denna på Blocket? : Länk / Joakim Länk |
|
|
Den Du länkar till, Joakim, ser ut att ha röd bi-colour inredning (eller är det mina ögon som sviker mig?). Den vi talar om är helsvart. Månsson |
|
|
Nej det var inte den annonsen jag såg. Han som hade lagt ut den hette "BMW" i användarnamn, årsmodell -00 Servicebok saknades, ingen övrig dokumentation fanns. Han påstod att han hade haft den i 3 års tid, visste inte vem han hade köpt den från (i sverige) och att han aldrig hade servat den... suck.. Dock talade han om att det var missljud från bakvagnen vid motorbroms. Knappast något som uppträder efter 2000mil. Tror att mätarställningen var 2000 - 2499 mil |
|
|
Den som vill ha namn, telefonummer och vilken firma säljaren arbetar på kan kontakta mig! Har det sparat... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.