AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.891

M-coupé på Pampas

Sida 1 av 2
Är det någon som kollat på coupén som står till salu nere på pampas marina?
har du länk? om den finns kvar till helgen kan jag tänka mig svänga förbi för en titt. trevligt ställe att ta en fika det där.

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

precis! kulatt se på den. hittade inget när jag sökte på pampas marina, endast deras vanliga sida!

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
Det är en 2001 som gått 2450mil. 330,000:- ...
Länk
ha! 2450 mil är ju ingenting. Dock en 2001 är en M50B32 och inte M54B32 alltså 330K är kanke lite i överkant...

____

Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Hmm, den där bilen är en 99:a, tillverkad i december 1998.

/Masten

www.z3roadster.net/home_sweden
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
felinformerad säljare eller försök till bedrägeri?
Vi får hoppas på felinformerad säljare. Verkar ju lite svårt att ljuga om årtal, eller? 400 mil/år är annars ganska lagom...
fast om det står fel om ålder så kan man ju inte precis garantera att det står rätt om miltalet...

____

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Konstigt. Mycket konstigt.

Masten: Hur fick Du fram det? Har Du tillgång till mer info än oss vanliga dödliga?
Ma
3.050
Masten
MX-30 Sky -22
Månsson: Mja, det har jag iofs via jobbet, men i det här fallet gjorde jag bara en enkel sökning på bilens registreringsnummer på Vägverkets hemsida ( Länk ), tog de sju sista tecknen i bilens chassinummer och matade sedan in dem på den här sajten: Länk . Där får man upp lite skojig info!

/Masten

Ma
3.050
Masten
MX-30 Sky -22
Oooops, första länken blev fel, det var naturligtvis denna jag menade: Länk

/Masten

Den såg riktigt fin ut!

// Pantzare
den andra länken funkar inte om man har anonymous proxy server...

____

Nu är denna tillbaka hos handlaren! Nu heter företaget något annat, men den länkar till samma sida som tidigare. När jag informerade säljaren förra gången att den var en 99'a så försvann bilen från sidan, men är nu tillbaka! 20.000 billigare.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Fortfarande mycket konstigt!
Sånt här stör mig mycket!
Jag ringde upp killen och visade intresse för bilen. Han verka ju inte kunna särskilt mycket om bilar men vi prata på och han erbjöd mig ett sista pris. Han lovade att skicka bilder på den och gav mig reg nummret och jag lovade att höra av mig.
Efter en timme ringde jag upp honom och berättade att jag via bmw fått fram att bilen byggdes 12/98 och frågade om han visste nått om detta.
Han sa då att han måste fått fel info på bilen och att det skulle fixas, han sålde den helt plötsligt åt en vän eller kunds räkning. Och bilen hade inte varit på annons tidigare..
Nu ser jag att han ändrat årsmodellen i annonsen till -00!!
vilket pucko, funderar på att göra en polisanmälan
Månsson eller Marcus: har någon av er en länk?

/ Joakim

Länk
ufo: får inte in länken, men ligger på www.bytbil.com. Stället heter Royal coach och har 1st bil i lager..
Denna alltså...? :

Länk

/ Joakim

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.