AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.567

E60 M5!

fn
7
fnyx
320d touring 01
Är så lycklig min fader var inne på förenade bil idag och beställde den nya M5 =).. han valde mellan en rs6+ och m5.. och han gjorde defenitivt rätt val.. finns nog ingenting som kan rå på den nya m5 just nu i snygghet.. och sen så går den som ett skott också

mvh fnyx
Fick ni något leveransbesked?

MVH / Jacob
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Låter inte helt fel.
Vad blev det för utrustning samt färg på den då?
Samt samma fråga som jacob, ungefärlig leveranstid?

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
fn
7
fnyx
320d touring 01
färgen är silvrig. med svart läderklädsel.. den har tv med dvd spelare. aliminum inredning backsensor avbländande backspegel. rätt oviktigt kanske men rätt kul =) hehe.. leveranstiden vet jag faktiskt inte riktigt men jag kan väl gissa nångång i mars, april
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
fnyx: Gratulerar! Nu kommer du att ha kul :)

//Schnitzer

fn
7
fnyx
320d touring 01
tackar! =).. frågan är ju bara hur många fortkörningsböter man kommer att få haha emn lite kul får man ju ha med en bil med den kalibern.. rätt fräckt att man kan ha 400hk på sen så kopplar man in så att motorn får visa vad den går för.. alltså 507hk.. v10 låter helt underbart har aldrig hört en bil vråla så mycket
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
fnyx: Om du använder gasen tillräckligt så slipper du nog böter :) . Nejdå, skämt! Men visst skulle det vara kul med 507 hk under huven.

//Schnitzer

Gratulerar, både Dig och din Pappa!

Ni kommer att ha roligt i hans nyförvärv!

Önskar att min farsa hade samma bil intresse! Men nej! Han kunde inte bry sig mindre.... Utom när han var yngre, då var det annat. Hoppas att det inte är nåt genetiskt:)
Mars, april.. Hmmm. Säker på det?

Helsingborg får sin första vid Midsommar, p.g.a. förseningar.
Dom brukar ändå bli prioriterade p.g.a. sina höga försäljningssiffror.

MVH / Jacob
do
641
dobo
BMW 640 GC n55 mhd steg 2+
Niceeee
snacka om att man är grön av avund! :-)
/Lidberg

Gammal skit blir ingen glad av!
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ruskigt kul med E60 M5 i Sverige. Ska bli kul att se hur mycket som kommer att säljas av dem.

//Schnitzer

AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Grattis Grattis mkt kul..
Fick just veta att Lindholms bil i Umeå får hem en E60 M5 demobil under mars månad!!!

Mvh.
"Fick just veta att Lindholms bil i Umeå får hem en E60 M5 demobil under mars månad!!!"

Härligt! Blir till att fara dit med andra ord :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.