|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Stripes har sin charm men är lite för mycket 80tal, det är betydligt cleanare utan. | |
|
Nu fick man habegär! Har alltid varit skeptisk mot V12 i 750 E32 och V8 i 740 har kännts lite klen men nu...Den optimala E32:an? Hade jag inte min M5 så hade jag köpt det direkt! |
|
|
Håller med alla :) Slå till KRAFTWERK, och kör Sveriges läckraste E32 :) |
|
|
Ojojoj... Ja, vad skall man säga... Är det någon som vill köpa min bil då? Jag har ju bara EN garageplats :( Får jag bara sålt på min 740, och Alpinan är kvar, så är det väl grönt! Nån som vill ha, eller vet någon som vill ha en 740iA Individual 93/94 i riktigt bra skick? Lite specs: Diamantschwarz metallic Anthrazitleder All el (stolar, nackkuddar bak, mm.) Klima AUC ASC+T Soltak Stolsvärme Farthållare 2xairbags Bältessträckare Underglidningsskydd Största klangpaketet Edelholz Electrochrome speglar Dubbla larm 950S M+Kv anläggning Sommar o v-hjul Rollo mm.mm. Fulla böcker 2 ägare Massor med nya delar Och så har jag kostat på Insp II Om nån ger ett seriöst bud, så kanske jag tar hem Alpinan :) /Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Kraftwerk Finns det bilder att skåda på underverket och kanske en prisindikation. |
|
|
Hej 1995! Jag skall ta bilder på bilen så fort jag får tid! Det finns ett par dörruppslag på karossen (väldigt små). Litet stenskott i fronten, men inget man tänker på. Hon har rullat 19.000 mil. Ingen rost alls! Dock bör framrutan bytas. Absolut knäpptyst i maskin, och alla V8 std-fel åtgärdade! Har haft av ventilkåpor och inspekterat kamkedjor och kammar, och nu snackar vi "spegelblankt nyskick"!! Hon går riktigt, riktigt bra o fint, och chassit är perfekt. Har bytt de flesta bussningar bak o fram, samt bärarmar, fjädrar, stötdämpare runt om, mm. samt helt nya strålkastare och dimljus! Jag hade väl tänkt mig runt 55K för bilen, med tanke på skick o utrustning, samt historik och ägarantal. Det är hon värd. En fläkttrumma storlek 40x60cm, har landat på taket ovan A-stolpen, förarsidan, när det var storm...tyvärr. Det klassades som Force Majeure av förs. bolaget, men jag skall låta lacka om hela taket. Skadorna begränsar sig till c:a 6 bucklor av varierande storlek, med ett djup på några millimeter, och så förståts lackskador som ej är snygga... :(((( E:a Lackforum kommer att ta isär hela innertaket (med soltak, som är oskadat), och låta E:a Carossfinish (Dent Wizard) massera ut bucklorna, så det blir inget spackeljobb:) Sedan lackas taket om, och så skall en ny kromlist monteras! Hade tänkt låta Carossfinish även fixa dörruppslagen! Så ser det ut! Kan det vara nåt? /Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.