AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.840

Underbara M3 Sport Evolution foton

Sida 2 av 3
yo
21
yobwoc
BMW 325i coupe - 07
Nästa mål......Monte Carlo...WOW
grymt fina bilder, jag fet gillar Evo Mercan & Sportevon, skulle lätt ta någon av dom före dom andra bilarna om jag fick en gratis...men bara om priserna vore i samma nivå så klart, skulle man få en F40 skulle den säljas fortare än bilen åker till 100, medans en Sportevo eller Evo II: an skulle få stanna bra mycket längre.
har faktist testat båda MB EvoII & BMW EVOIII, när man står brevid bilarna så är Mercan coolare men BMW är aggressivare till utseendet, hade jag lite mer stålar skulle jag köpa den EvoII:an som finns till salu här Länk

Fina platser och bilar
bayerischemotor hur har du fått din dörr inbucklad ? tråkigt o läsa

BMW- När du älskar att köra
Min lillebror backade mig i sidan med sin BMW:) På gården hemma hos föräldrarna, jag nämnde min bil på gården åt honom 30sek innan han gick, sen pang!
Om man fick välja så hade valet blivet Bmw mercan känns lite overkill på nåt sätt

Rz:

Du kanske ska till Kärsön i år så jag kan få se underverket om du vill får du gärna mejla när du ska över:))
starre :
vet inte tror att BMWn kommer samla mycket damm detta år eftersom min Alpine är klar i April wrooOOOM!, allvarligt så tror jag att den ska vara avställd under sommaren för man vill inte betala en massa och inte använda den, så enda chansen att se den starre är att non köper den av mig.

Ratten på Meca EvoII är otroligt ful!
Rz:

Då kanske man ska köpa den nu när man är bmw lös....
wooow vilka bilar
maserati
Gustav
precis. Dom verkar ha tagit den från deras lastbilar haha
starre ;)

give me a offer I cant refuse then, om intresse finns så hör av dig, för det är lite synd att den står i mitt garage när den borde brukas.

Rz

Har du nån bild på E30 M3 Sportevo 1990 #23/600

Toni
Vetoni
bilder:
Länk

Rz:

Bilen är ju helt underbar åååå

FInns orginal fälgar kvar?orginal freak som jag är:)))
blir det mer orginal än denna bild?
Länk

:)

Rz:

Nä tror inte skulle vara om man kunde se vilken oktan du tankar:)))

ps.Om du har några bra foton på pärlan så är jag intreserad att köpa. Hör av dig via mejl
köpa bilen eller köpa foton? ;)

Rz:

Måste börja någonstans:))
angående foton så ska jag snart få alla bilderna AMS tog när dom gjorde reportaget om min bil, borde finnas några fina bilder, vänta lite så ska vi se vad dom ger mig.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.