|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Såg denna på Blocket idag, den får tom de kromade bakspeglarna att se bra ut :) Länk | |
| Snyggast är orginal, dessutom är man nästan ensam då, dom flesta man ser har någon typ av onödig plast monterad, tyvärr. | |
|
Ser kanonfin ut om man bortser från backspeglarna. Men de går ju att byta ut naturligtvis... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
gillar speglarna:) kan tänka mej sånna själv:) //Danne |
|
|
Jacobssons bil: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Länk | |
750iAL |
vet inte om ja kan hålla med dig..gillar mes om bilen e lackad i samma färg hela bilen asså..denna e ju 2 färgad.. |
|
Tvåfärgad? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Skippa bakspeglarna och annan lack så är den perfekt! Jeppe: Om du kollar noga i annonsen så så ser du att bakpartiet är blått på bilen. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
750iAL |
fanns med anna bild på blocket förra veckan tror jag... tycker inte det e snyggt ..men vem e jag till o tycka det.... funderar själv på att lacka min 750 i kammeleontlack...skiftar i svart blått o grönt... |
|
Bort med speglarna och dit med originalen. //Schnitzer |
|
| denne bedre? Länk | |
|
En 2.4liters TDI i en 750? Snälla säg att det inte är sant! |
|
|
Föredrar den här, fast med andra fälgar. Verkligen som ny! Länk //Schnitzer |
|
|
2,4 Liter TDI i en 750?? HUR kan man byta ut V12:an mot en sådan motor? Heltsjukt enligt min mening. //Schnitzer |
|
| 2.4an kommer desutom från Caravelle, en diesel motor från en buss i en 750... | |
|
joernhaugan: Du har tydligen ägt den, vi kanske kan få en förklaring till detta? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ja, vad ska man säga..än är inte den sista dåren född! //Schnitzer |
|
|
Oops! //Schnitzer |
|
|
kjøpte den med diesel,ikkje eg som bygde om,tror de jor de får og få den biligere inn til norge,dyrt med bmw i norge,har, solgt den :) har kjøpt meg 730 95 mod,måtte betale 210000 for den,og då fikk eg den biligt,sku ha 249 uten 20",så bare prisene hadde vert hos dere så sku eg ha kjøpt meg mye nyere e38 norge er et kjipt billand, 5200kr får og kjøre på rødt lys!!!! |
|
|
joernhaugan: Får man sätta i vilka motor man vill i en BMW i Norge? Vad säger egentligen besiktningen om det, eller var det inga problem? //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.