|
|
|
|---|---|
|
Mina ljusa golvmattor i bilen börjar bli slitna, vill ha tag på nya men hittar bara cab modellen i ljusa färger..den passar ju inte i en sedan har ja för mig..den e ju mkt smalare eller ngt sånt.. Har sökt på nätet, vart runt på olika ställen i stan o kollat runt men hittar bara mörka mattor.. ..hjälpa mig ngn?.. | |
|
På BMW? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Har du beige innredning i bilen? | |
|
vit/ljusgrå typ.. här kan du se insidan på min bil: Länk |
|
SpineKracker |
Vart har du köpt dina kryssekerfälgar? hehe E30, för att man vill. |
|
Hallojsan! Hur slitna är dem? Är dem endast skitiga kan du prova att hyra en "matt tvätt" från något byggvaruhus typ bauhaus? Blir väldigt bra resultat! Mvh / Martin Löfqvist |
|
|
Länk Prova där Mert....just grå har jag inte sett...men det finns kanske nåt som du gillar... |
|
|
om du hör med BMW så kostar en komplett mattsats 700kr för 4 stycken... men alla färger utom antracit har utgått till E36. Enbart förarmatta går kanske å beställa (det fanns röda iaf. när jag hörde mej för), men bara förarmattan kostar 670:- /Jonas |
|
| Jag betalade för ett par dar sen 975:- för en komplett sats.. på bmw örebro.. | |
| men herregud mert! Vad har du satt på ratten??? : / | |
|
Haha, coolt ju =) Dock nu så har ja ingen bil att använda muffen på =) |
|
| det tackar vi gud för att du inte har! Det är enligt lag förbjudet att använda rattmuff, speciellt i såna fina bilar som bmw´s =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.